Gå til innhold

Godkjenning her også

Anbefalte innlegg

Lengsel1365380312

Hei, Mattias & fam!

Gratulerer så masse med godkjenningen - da er det bare siste venteinstans igjen!

Her er det fortsatt fullt tempo. Jeg jobber som tidligere fortsatt, men skal fra nyttår igjen ut i full jobb. Gleder meg litt også, selv om det blir rart å ikke ha så masse tid med minsten. Han stortrives i parken, men trenger nok litt større utfordringer etter hvert nå... Så barnehage er det helt rette for ham!

I dag skal vi på helsestasjonen og måle og veie igjen... Er alltid like spennende!

God sommer!

Klem fra

Fortsetter under...

Mattias1365380379

Hei Mattias

GRATULERER med godkjenningen.

Håper resten nå går fort for dere og at ventetiden i Colombia går ned.

Takk skal du ha, og i like måte! Nå er det snart 1 år siden jeg traff deg på Losby og du ventet på telefon etter å ha fått distrikt...nå MÅ det da snart være deres tur!!!

Håper neste melding jeg ser fra deg er en skikkelig GLAD-melding!!!

Mattias1365380379

Hei, Mattias & fam!

Gratulerer så masse med godkjenningen - da er det bare siste venteinstans igjen!

Her er det fortsatt fullt tempo. Jeg jobber som tidligere fortsatt, men skal fra nyttår igjen ut i full jobb. Gleder meg litt også, selv om det blir rart å ikke ha så masse tid med minsten. Han stortrives i parken, men trenger nok litt større utfordringer etter hvert nå... Så barnehage er det helt rette for ham!

I dag skal vi på helsestasjonen og måle og veie igjen... Er alltid like spennende!

God sommer!

Klem fra

Hei du!

Takk for det!

Vi gleder oss veldig, men er nok innstilt på at kan gå lang tid før vi får distrikt, og jeg må innrømme at det er mye lettere å vente denne gangen som vi har en liten godgutt i familien.

Lykke til med barnehagestart og full jobb, og håper dere får en fin sommer før den tid kommer!

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...