Gå til innhold

Vil ikke avsløre at jeg prøver å bli gravid...

Anbefalte innlegg

God ide! Paraplydrinker kan skjule mye "rart"! ;-)

Men dersom dette er en tur med MASSE drikking, så er det uansett bare snakk om å lure venninne i en startfase. Blir venninnene ganske børstne selv, legger de ikke merke til hvor ofte mij går på do! ;-)

Kom forresten på en mulighet til, om enn ikke så velsmakende: Kjøpe brus i drinkglass og helle oppi litt spritessens i tilfelle en venninne vil smake på drinken! ;-)

"Kjøpe brus i drinkglass og helle oppi litt spritessens i tilfelle en venninne vil smake på drinken! ;-)"

NÅ snakker vi luretriks her! ;-D

Fortsetter under...

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

10

• org

6

• mumitrollet

3

• mil1365380270

3

Mest aktive i denne tråden

mil1365380270

Migrene er fint å skylde på, det har jeg nemlig. Du vet ikke tilfeldigvis navnet på en sterk migrenemedisin? :-)

Men den trenger ikke være sterk for at du skal kunne skylde på det. Medisinen bare hemmer anfallet. Og du tar så klart ikke medisin sammen med alkohol. Og hadde du gjort det, hadde som sagt kvelden allerede vært spolert, selv med pille.

Gjest Ulvinnen

Jeg antar at datoen for denne turen er satt, slik at du ikke kan påvirke den?

Da ville jeg gått for "migrene"-varianten.

Men sånn ellers, så kan du jo se på hvor du er i syklusen og unne deg litt alkohol under og i første uke etter mens, f.eks. Dette med tanke på at det kan ta lang tid før du blir gravid.

Får venninnene se deg drikke alkohol av og til, så vil de ikke så lett gjette at du prøver å bli gravid.

Ellers så vil jeg bare si at jeg støtter deg fullt ut med tanke på å unngå dårlig samvittighet.

Vi hadde prøvd i flere år på å gravid uten hell. I tillegg fikk jeg vite etter utredning at jeg ikke kunne bli gravid. Etter en skikkelig fest oppdaget jeg så at jeg var gravid. Gjett om samvittigheten plaget meg selv om jeg hadde drukket i "god tro".

"Kjøpe brus i drinkglass og helle oppi litt spritessens i tilfelle en venninne vil smake på drinken! ;-)"

NÅ snakker vi luretriks her! ;-D

Jeg hørte om en som skulle på en hjemmefest under tidlig graviditet, og hun la flasker med lakofritt øl i bløtt for å få av etiketten, og gjorde det samme med vanlig øl, og klistrra sistnevnte på førstnevnte flasker!!

Snakk om innsats, da, du!

Jeg hadde ikke giddet å gå så rdastisk til verks, og er det en hjemmefest hos venninner kan man alltids ta sjåførtrikset.

Hvis du går for etikettbytting må du være påpasselig med at ingen ser korka - verken før eller etter at den tas bort! ;-)

Gjest Sybill

Makan til opplegg. Jeg håper virklig ikke du er en av mine venninner.

Ville blitt veldig skuffet om jeg fikk vite at en av mine venner ville lyve oss opp i trynet på denne måten.

Ble litt skremt nå, siden vi også skal på tur snart.

Jeg antar at datoen for denne turen er satt, slik at du ikke kan påvirke den?

Da ville jeg gått for "migrene"-varianten.

Men sånn ellers, så kan du jo se på hvor du er i syklusen og unne deg litt alkohol under og i første uke etter mens, f.eks. Dette med tanke på at det kan ta lang tid før du blir gravid.

Får venninnene se deg drikke alkohol av og til, så vil de ikke så lett gjette at du prøver å bli gravid.

Ellers så vil jeg bare si at jeg støtter deg fullt ut med tanke på å unngå dårlig samvittighet.

Vi hadde prøvd i flere år på å gravid uten hell. I tillegg fikk jeg vite etter utredning at jeg ikke kunne bli gravid. Etter en skikkelig fest oppdaget jeg så at jeg var gravid. Gjett om samvittigheten plaget meg selv om jeg hadde drukket i "god tro".

Det er satt dato ja, og turen er akkurat i perioden der man ikke vet. Kommer nok til å ta meg noen glass nå og da om jeg tester negativt, men akkurat de to ukene der har jeg ikke lyst.. :-)

Annonse

Ville blitt veldig skuffet om jeg fikk vite at en av mine venner ville lyve oss opp i trynet på denne måten.

ja, det er en alvorlig ting å lyve om, du! ;-) Full åpenhet blant venninner ønskes og kreves!! ;-)

Jeg hørte om en som skulle på en hjemmefest under tidlig graviditet, og hun la flasker med lakofritt øl i bløtt for å få av etiketten, og gjorde det samme med vanlig øl, og klistrra sistnevnte på førstnevnte flasker!!

Jeg hadde ikke giddet å gå så rdastisk til verks, og er det en hjemmefest hos venninner kan man alltids ta sjåførtrikset.

Hvis du går for etikettbytting må du være påpasselig med at ingen ser korka - verken før eller etter at den tas bort! ;-)

Artig! Noterer meg de der jeg ;-)

Jøss, ville du blitt SÅ lei deg om ikke jeg ble med dere og drakk altså? Det tar jeg som et kompliment ;-)

Gjest Ulvinnen

Det er satt dato ja, og turen er akkurat i perioden der man ikke vet. Kommer nok til å ta meg noen glass nå og da om jeg tester negativt, men akkurat de to ukene der har jeg ikke lyst.. :-)

Dette er et tilfelle der jeg på det sterkeste vil anbefale deg å følge dine lyster ;-)

lakofritt? i bløtt? klistrra? rdastisk?

Hva drikker DU akkurat nå? :-)

Ugga Bugga

Herregud.

Ja, man er jo selvsagt nødt til å informere alle og enhver om at man prøver å bli gravid. Helst bør man også informere alle og enhver om menssyklusen sin, og om når man sist hadde sex. Hvis man ikke snakker om dette hver gang man møter venninnene sine, ja da er man rett og slett ei dårlig venninne som bør holde seg hjemme i sofaen. Ærlig talt.

Annonse

Gjest Ulvinnen

Ja, du forventer selvsagt at alle rundt deg vil fortelle det når de planlegger å bli gravide?

Kan du ikke også da sponse graviditetstester til dem, siden du selvsagt skal være den første til å få beskjed når det lykkes også?

Og trollene titter fram fra hulene sine.. :-)

Tenk alle situasjonene der du kan bli ikke bare skuffet over dine venninners stilltien men dertil også SKREMT over tanken på at slikt lureri kan komme til å oppstå under sosiale treff!!

Jeg nevner i fleng blant selvopplevde ting:

- En venninne som ikke fortalte venninnegjengen at hun hadde vært på jobbintervju like før venninnetreffet. Hun fikk jobben like etterpå, men fortalte ikke en damned shit til oss før det hele var et faktum og hun hadde sagt opp sin daværende stilling!!

Det sier seg selv at jeg hadde mange søvnløse netter etter et slikt svik fra min venninne - hvordan kunne hun i det hele tatt holde dette skjult for meg?

*rister på hodet*

Hæ, mener du at du og alle dine venninner blir skuffet hvis noen i vennegjengen FORSØKER å bli gravide og dere ikke får vite det? Slike forsøk kan jo ta årevis, burde venninnene vite det før gravidtetstest er posetiv, før familie, arbeidsgiver og andre er informert?

Er det å skylde på litt dårlig form slik at man er forsiktig med alkoholen en så stor løgn at du blir skremt om du selv skulle bli utsatt for noe slikt?

lakofritt? i bløtt? klistrra? rdastisk?

Hva drikker DU akkurat nå? :-)

KAFFE!!! :-D

Husker du ikke noen bilder i Aftenposten for ørten år siden, der man viste edderkoppnett spunnet etter at edderkoppene hadde blitt utsatt for diverse, slikt som alkohol, narko, kaffe.

Først ved kaffe gikk det helt galt med nettet! ;-)

KAFFE!!! :-D

Husker du ikke noen bilder i Aftenposten for ørten år siden, der man viste edderkoppnett spunnet etter at edderkoppene hadde blitt utsatt for diverse, slikt som alkohol, narko, kaffe.

Først ved kaffe gikk det helt galt med nettet! ;-)

:)

Gjest Tone Bolla

Jeg må si meg enig med Sybill her. Her snakker vi om en direkte løgn over for venninner, man sier altså at man er syk (migrene) for at de skal tro at hun ikke kan drikke. En slik løgn vil jo også kanskje medføre at venninne legger en demper på seg selv og roer seg ned fordi den ene har hodepine. Nei, jeg forventer ikke at venninnene min skal fortelle meg alt om deres privatliv, men her er det en bevist handling på skjule noe dersom noen skulle fatte en misstanke og det blir noe annet. Hun driver et bevisst spill for å lure sine venner, og det hadde jeg blitt skuffet over ja.

Gjest Ulvinnen

Jeg må si meg enig med Sybill her. Her snakker vi om en direkte løgn over for venninner, man sier altså at man er syk (migrene) for at de skal tro at hun ikke kan drikke. En slik løgn vil jo også kanskje medføre at venninne legger en demper på seg selv og roer seg ned fordi den ene har hodepine. Nei, jeg forventer ikke at venninnene min skal fortelle meg alt om deres privatliv, men her er det en bevist handling på skjule noe dersom noen skulle fatte en misstanke og det blir noe annet. Hun driver et bevisst spill for å lure sine venner, og det hadde jeg blitt skuffet over ja.

Du er ikke mye til venninne om du ikke har forståelse for at det er enkelte ting som er så private at man ønsker å holde dem for seg selv.

Antagelig har du selv aldri vært i den situasjonen at du har ønsket å bli gravid?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...