Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er for trøtt til å tenke så innfløkt i dag.

;-)

mvh

;-) En nylaget baby er vel strengt tatt bare et foster ennå! ;-)

Skrevet

;-) En nylaget baby er vel strengt tatt bare et foster ennå! ;-)

Det blir vel et definisjonsspørsmål.

Om du minner meg om det kan jeg kverulere en hel masse om det en annen dag.

;-)

mvh

Skrevet

Det blir vel et definisjonsspørsmål.

Om du minner meg om det kan jeg kverulere en hel masse om det en annen dag.

;-)

mvh

Tenker vi står over kveruleringen! :-)

Skrevet

Tenker vi står over kveruleringen! :-)

Tusen takk!

Føler meg lite motivert til å gå dypt inn i uvesentligheter akkurat i kveld.

;-)

mvh

Skrevet

Ja, jeg vasker alltid hendene før jeg tar i en baby. Trodde det var elementær kunnskap?

Gjest prust
Skrevet

Ja, når jeg har tatt på nyfødte babyer, har jeg vasket meg på hendene, særlig når de er andres barn. Ens egne tar en jo på nesten hele tiden!

Skrevet

Jeg vasker alltid hendene først, gammel vane tror jeg, siden alle andre i familien alltid har gjort det.

Gjest Debra irl
Skrevet

"Men - jeg lar aldri andres barn sutte på fingrene mine heller. Ikke på nesen (!) min heller, eller haka.

Sånt er forbeholdt foreldrene, synes jeg."

LOL

Synes jeg ser babyens foreldre sutte deg på nesa ;-)

ha ha ha ha. moro bilde!!

Skrevet

ja det gjør jeg.. Husker det irriterte vettet av meg at svigerfar kom utenifra etter å ha tatt i penger, røyka, spist lunsj, handla osv. og så tok lillegutt i ansiktet og hender. Vi ba han vaske hender. Når de ikke er nyfødt gjør jeg ikke det, men da tar jeg dem heller ikke i ansiket. Kommer jeg utenifra vasker jeg alltid hender, første jeg gjør når jeg kommer inn døra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...