Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jubalong70
Skrevet

Sånn helt ut av det blå kom storesøster (6,5) med denne kommentaren forleden dag:

"Utenpå ser jeg ut som ei vanlig jente, men inni er jeg en ordentlig raring."

Hun har i grunnen rett i det, og jeg må si jeg har kost meg med den uttalelsen.

Skrevet

HERLIG!

Håper hun beholder selvfølelse nok til å erkjenne/være stolt av sånne ting videre i livet;-)

jubalong70
Skrevet

HERLIG!

Håper hun beholder selvfølelse nok til å erkjenne/være stolt av sånne ting videre i livet;-)

Det håper jeg også :)

Gjest togli
Skrevet

*ler*

Henne blir det nok en filosof av :-)

jubalong70
Skrevet

*ler*

Henne blir det nok en filosof av :-)

Ja, det ville ikke forundre meg. Hun er en liten tenker, og trives veldig godt når hun kan drive på for seg selv. (Ligner veeeeldig på mora si...)

Gjest AveM
Skrevet

Skjønn kommentar..! Jeg vet ikke hvor alvorlig jeg hadde klart å holde meg om en av mine hadde sagt noe sånt. Jeg ville humret over kommentaren i dagesvis - minst ;) Og hadde vært kjapp å få det nedskrevet i boka til barnet.

Skrevet

Skjønn kommentar..! Jeg vet ikke hvor alvorlig jeg hadde klart å holde meg om en av mine hadde sagt noe sånt. Jeg ville humret over kommentaren i dagesvis - minst ;) Og hadde vært kjapp å få det nedskrevet i boka til barnet.

Jeg humrer fremdeles, og kommentaren er notert!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...