Gå til innhold

T-skjorte med Brasil

Anbefalte innlegg

Gjest kansje du veit?
Skrevet

Hvor finner jeg ei barne t-skjorte(fotball) som det står Brasil på?.Har en sønn på 4 år som er hekta på Ronaldino og Brasil

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvis du bor i Oslo tror jeg du finner fotballdrakter nærmest overalt på gata.

Hvis ikke kan du søke på nettet. Det bør være enkelt å finne landslagsdrakta eller Barcelonadrakta til Ronaldinho.

Din sønn har forresten god smak. :)

Gjest kansje du veit?
Skrevet

Hvis du bor i Oslo tror jeg du finner fotballdrakter nærmest overalt på gata.

Hvis ikke kan du søke på nettet. Det bør være enkelt å finne landslagsdrakta eller Barcelonadrakta til Ronaldinho.

Din sønn har forresten god smak. :)

Takk for det :-).Han vil spille med Ronaldino når han blir stor, sier han.Han skjønne ikke at Ronaldino er sikkert for gammel til å spille da.Vi bor forresten i Trondheim

Skrevet

Takk for det :-).Han vil spille med Ronaldino når han blir stor, sier han.Han skjønne ikke at Ronaldino er sikkert for gammel til å spille da.Vi bor forresten i Trondheim

Har Rosenborgbutikken på Lerkendal bare RBK-skjorter? Uansett er de sikkert svinedyre der...

Prøv en sportsbutikk? Lefstad kanskje?

ShitDiddelyDo
Skrevet

http://www.mmsport.dk/item.php?group_id=302&id=6165

Her.

Du finner sikkert mer på den siden. F.eks. Barcelona-drakta hans.

Jeg håper fyren blir å se i fotballverdenen i haugevis av år framover, selv om det nok skal godt gjøres at han fortsatt spiller den dagen din sønn er i en stor liga. :)

Gjest AveM
Skrevet

Om sommeren pleier gateselgerne å ha slike t-skjorter.

Min sønn fikk en fra Brasil i fjor, bestemor hadde kjøpt :) Jeg tror jeg ble mer glad enn han, for han er ikke spesielt interessert i fotball. Når han ikke er så interessert at det gjør noe, bestemmer også jeg hva som skal stå på skjortene. Jeg kjøper kun Liverpool-skjorter :)

jubalong70
Skrevet

Så akkurat noe med Brasil på hos H&M i dag.

Gjest kansje du veit?
Skrevet

Så akkurat noe med Brasil på hos H&M i dag.

Jeg var på H&M på Trondheim torg i dag men fant ingen ting

Gjest kansje du veit?
Skrevet

http://www.mmsport.dk/item.php?group_id=302&id=6165

Her.

Du finner sikkert mer på den siden. F.eks. Barcelona-drakta hans.

Jeg håper fyren blir å se i fotballverdenen i haugevis av år framover, selv om det nok skal godt gjøres at han fortsatt spiller den dagen din sønn er i en stor liga. :)

Takk for tipset

Skrevet

Var på H&M i sta og der så jeg sånne buksedresser til baby og t-skjorter til littt større barn med Brasil på...

Gjest kansje du veit?
Skrevet

Var på H&M i sta og der så jeg sånne buksedresser til baby og t-skjorter til littt større barn med Brasil på...

Til en 5 åring?.Jeg gikk å kikket etter det i dag også på H&M men fant ingen ting

Skrevet

Jeg var på H&M på Trondheim torg i dag men fant ingen ting

Det skal i hvertfall være kommet undertøy med Brasil på. Det vil nok komme mer fram mot VM også, men ikke alle butikkene får alt. Du får se på den største HM i nærheten, der har de nok noe.

Gjest kansje du veit?
Skrevet

Jeg fant på Lindex :-)

Skrevet

Kjøpte en på Lindex i dag. Husker ikke om den kostet 59 eller 69 kr.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...