Gå til innhold

takk og pris

Anbefalte innlegg

Gjest takk og pris....

Gikk inn på feilt forum i kveld. Skulle inn her, men havnet på "et barn for lite" isteden. Leste noen av innleggene der, fikk tårer i øynene.. synest veldig synn på de som har opplevd noe slikt..

Etter at jeg hadde lest noen innlegg, gikk jeg inn på rommet til vår lille prinsesse og breide på henne dynen. strøk henne over kinnet og bare stod og så på henne en stund. Hun er verdens fineste og flotteste baby (14,5 mnd). Så jeg er veldig takknemmelig for at jeg har fått henne, og at hun er frisk og rask.

Så selv om hun kan være en STOR ramp av og til, så er jeg KJEMPE glad for at jeg har henne...

kan ikke tenke på hva disse forledrene på det andre forumet går gjennom...

(måtte bare dele noen tanker)

God natt alle sammen....!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/229744-takk-og-pris/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jubalong70

Jeg har også vært på det forumet og lest, og grått av takknemlighet for at jeg har 3 sunne og friske barn hos meg.

Jeg håper inderlig jeg aldri får behov for det forumet, men jeg vil tro de som er der synes det er godt med et sted å snakke med andre i samme situasjon.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/229744-takk-og-pris/#findComment-1738537
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...