Gå til innhold

Dere som har barn som har fått Prevanar vaksine..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest togli

Mine to yngste fikk vaksinen for to mnd siden. Den eldste, som stort sett alltid er blid og grei, ble litt sur og gretten samme dagen. Minsten ble ikke sur, men skikkelig "propell". Bivirkningene varte kun i et par timers tid, så var alt som normalt :-)

Jeg vet at noen barn blir kvalme av vaksinen.

sommerkreps

Nei ingen bivirkninger på min 6,5 mnd gml sønn (fikk for to uker siden) Har ikke reagert på de andre vaksinene heller..Skal være samme bivirkninger som de "gamle".

Eneste er at han fikk sin første tann dagen etter men veit ikke om det hadde noe med det å gjøre;)

Mine to yngste fikk vaksinen for to mnd siden. Den eldste, som stort sett alltid er blid og grei, ble litt sur og gretten samme dagen. Minsten ble ikke sur, men skikkelig "propell". Bivirkningene varte kun i et par timers tid, så var alt som normalt :-)

Jeg vet at noen barn blir kvalme av vaksinen.

Sønnen min ble litt irritabel et par dager men ellers ingenting. Merket det godt fordi han vanligvis var blid som en sol. "VAR" fordi at nå har han begynt å oppdage at trass er gøy

Gjest togli

Sønnen min ble litt irritabel et par dager men ellers ingenting. Merket det godt fordi han vanligvis var blid som en sol. "VAR" fordi at nå har han begynt å oppdage at trass er gøy

Det eneste jeg merket med minsten var at hun var alldeles propell når hun skulle sove formiddagsluren sin sammen med meg på sofaen. Hun fant liksom aldri roen og klatra, kravla og herja som besatt. Kunne ikke annet enn å le av henne sånn som hun holdt på :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...