Gå til innhold

1. klassinger trille baby

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest AveM

Jeg hadde ikke latt vår førsteklassing tatt med vår lillebror på trilletur!

Og vår førsteklassing er veldig flink og fornuftig, men hun er bare 6,5 år gammel og som du sier - konsentrasjonen er ikke bestandig på topp!

Det er litt mye ansvar for et så lite barn, synes jeg da. Og tenk om noe skjer. Da skal det barnet leve med det - noe som en voksen burde forhindret.

Storesøster som da var 9,5 år trillet lillesøster da hun var 2 år. Jeg synes de ble vel lenge borte. Jeg leita og fant storesøster uten lillesøster på en terasse. Da jeg spurte etter lillesøster var hun på lekeplassen sa hun - hun sa en 4-åring passet på henne :-o

Annonse

jubalong70

Det er litt mye ansvar for et så lite barn, synes jeg da. Og tenk om noe skjer. Da skal det barnet leve med det - noe som en voksen burde forhindret.

Storesøster som da var 9,5 år trillet lillesøster da hun var 2 år. Jeg synes de ble vel lenge borte. Jeg leita og fant storesøster uten lillesøster på en terasse. Da jeg spurte etter lillesøster var hun på lekeplassen sa hun - hun sa en 4-åring passet på henne :-o

Ja, sånn kan det fort gå. Huff, regner med du hadde litt hjertebank en stund!

Gjest LucySky

Samma her.

Da jeg var l ita, gikk venninna mi og jeg rundt i alle de nye blokkene hvor det bodde unge par med småbarn og spurte om å få passe. Når jeg tenker på hvor små noen av ungene var, og hvor lite de mødrene kjente oss, blir jeg helt matt.

Venninna mi var en foretaksom jente som slett ikke bare ville trille. Vi kom oss rundt hjørnet til en liten park hvor vi ikke ble sett, og så var det å leke mammaer, med ungene ut av vogna og ned på teppet på bakken.

Det hendte vel ikke ofte, akkurat det, men jeg husker det med skrekk og gru!

Annonse

Gjest de klarer såvidt ta vare på seg selv jo ...

6-7 år ut med en baby i bagvogn ? Aldri i livet.

Vi begynte å passe nabobabyer da vi var 12-13 år gamle husker jeg. Og det var om å gjøre å bli trillepike til de som hadde den fineste vognen :).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...