Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• escimo

18

• durante2004?

3

• AAA

2

• Krykkjemo

2

Mest aktive i denne tråden

Så bra!!! Også en vakker liten jente! Har fulgt ekstra med på dere siden vi ble godkjent samtidig hos BUFA, og endelig ble det deres tur. Hva betyr vel forskjeller i ventetid den dagen tildelingen kommer selv om det underveis kan være en prøvelse at variasjonene i Colombia er så stor:-)

Gutten vår har nå blitt to år og ti måneder gammel. Det har rukket å gå 1,5 år siden vi fikk tildeling. Skulle så gjerne ha vært i Colombia igjen snart, men må nok bare smøre oss med tålmodighet sånn som ventetidene har utviklet seg.

Lykke til på hentereisen!

Hei Durante!!

Har tenkt på deg og om dere har tenkt å gå i gang igjen, og det ser jo sånn ut, så gratulerer med det!!!! Hvor langt er dere kommet?

Ja, tenk av vi ble godkjent i BUFA på likt og dere har vært hjemme med gullgutten i 1,5 år allerede... Det er helt vilt å tenke på.. Men det var vel tullemor vi skulle ha da, så da måtte det bare ta den tiden det tok...

Klem fra meg

Eeeeendelig.... det var jammen en treg fødsel du;-) Gratulerer sååå mye!!

Når får dere reise? Og stemte navn og alder iforhold til den bestilte feriereisen til i høst???

Tipper vi reiser om 3-4 uker, har faktisk ikke mottatt papirene i posten enda, men regner med de kommer i dag.. Så da får vi gå i gang med papirmølla og håpe at vi kan dra fort avgårde..

Og ja, det er ikke til å tro når det gjelder høstturen vår... Det stemte alldeles utmerket. Det er over et år siden vi bestilte denne turen og navnet på jenta blir det som vi oppga!!! (Vel og merke kunne det byttes mot et gebyr... he he...) Og når det gjelder alder, så kjøpte vi billett til et barn på 2 år og hun blir 2 år måneden før vi drar..... PERFEKT ELLER???

Gratulerer MASSE ! Og du skal bo på Campestre :-) Gled dere,-det er et flott sted, og dere behøver ikke å dra til karibien....det er helt sikkert :-)

Ja vi gleder oss sånn til å endelig få komme til Bucaramanga!! Har linken til Campestre og har tatt den frem ofte og drømt meg litt bort. Det ser nydelig ut!!!

Hilsen fra

Annonse

Gratulere! Dette var artig. Nå har vi fått vite at det er bevegelser i vår sak. Har Bogota som distrikt.Spennende tider!

Med hilsen

Å så spennende!!!! Da skjer det jo snart da!!!

Kanskje vi møtes i Bogota?

Lykke til de neste 2 ukene!!!!

Hilsen fra

Endelig ble det deres tur:-) Gratulerer så mye. Dere kan glede dere til oppholdet. Det er et nydelig sted, Bucaramanga og Club Campestre!

Håper det ikke blir så lenge til dere får reise da.

Klem fra

Tusen takk!!!

Der er du jo!!! Har sett etter det her en stund, men ikke sett at du har vært så aktiv..

Sendte nemlig en mail til deg for en god stund siden, men den har du kanskje ikke fått...

Vi gleder oss kjempemasse til å oppleve Bucaramanga, særlig etter all info jeg har fått fra deg og Wibecke!!

Klem fra

Takk for hilsen...

Hører at du allerede har sett henne..... he he...

Klem fra meg

Heia!

Ja jeg måtte ens ærend innom vår felles venninne for å få se vidunderet deres i går.

Hun må være noe av det nydeligste jeg noengang har sett. Noe så aldeles bedårende. Makan til strålende øyne da. :-)

Gleder meg til å se henne på "onklig" (som eldstemann her sier)

MVH

Annonse

durante2004?

Hei Durante!!

Har tenkt på deg og om dere har tenkt å gå i gang igjen, og det ser jo sånn ut, så gratulerer med det!!!! Hvor langt er dere kommet?

Ja, tenk av vi ble godkjent i BUFA på likt og dere har vært hjemme med gullgutten i 1,5 år allerede... Det er helt vilt å tenke på.. Men det var vel tullemor vi skulle ha da, så da måtte det bare ta den tiden det tok...

Klem fra meg

Det var nok henne dere skulle ha ja! Morsomt å lese at dere hadde bestilt høstferie i hennes navn med rett alder lenge før dere visste at det var hun som skulle bli deres jente....:-)

Papirene våre er til legalisering så søknad om barn nr. to er forhåpentligvis snart på vei til Colombia!

Gjest også legalisering!

Det var nok henne dere skulle ha ja! Morsomt å lese at dere hadde bestilt høstferie i hennes navn med rett alder lenge før dere visste at det var hun som skulle bli deres jente....:-)

Papirene våre er til legalisering så søknad om barn nr. to er forhåpentligvis snart på vei til Colombia!

hei durante!

Moro å høre at det er flere som er helt likt som oss. Lurer på hvor lang tid AF bruker på legaliseringen....?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...