Gå til innhold

Vi har fått en nydelig gutt....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• snø

5

• leomari

3

• Mattias1365380379

2

• trk1365380645

2

Annonse

Gratulere.Dette var hyggelig melding å lese. Vi har fått vite at de kikker på vår sak også i Colombia. Har bogota som distrikt.

spennende tider

VMed hilsen

Hei,

har dere fått beskjed om å oppdatere papirer? Da treffes vi kanskje i Colombia om noen uker! Har inntrykk av at det endelig skjer en del i Colombia! Omsider :-)

Vi har også endelig fått beskjed om at det jobbes med vår sak, og at vi skal oppdatere. Nesten litt mer spennende enn godt er!! Hurra!!

Beste hilsen fra

Mattias1365380379

Hei,

har dere fått beskjed om å oppdatere papirer? Da treffes vi kanskje i Colombia om noen uker! Har inntrykk av at det endelig skjer en del i Colombia! Omsider :-)

Vi har også endelig fått beskjed om at det jobbes med vår sak, og at vi skal oppdatere. Nesten litt mer spennende enn godt er!! Hurra!!

Beste hilsen fra

Så gode nyheter!

Håper det ikke tar lang tid før dere får flere gode nyheter! Vi fikk tildeling bare noen dager etter at vi fikk beskjed om oppdateringer, hadde ikke fått dem engang da telefonen kom. (samme distrikt som dere, dersom dere ikke har byttet uten at jeg har fått det med meg)

Lykke til, krysser fingrene for dere nå!

Gratulerer så mye!!!! Er det ikke fantastisk?? Så at dere også fikk telefon på mandag, vi fikk den rett før halv 5, og da tenkte jeg ikke på at det var AF som kunne ringe engang... Så sykt spennende det må ha vært å måtte vente helt til neste dag for å få vite hvem deres barn var!!! Tror ikke jeg hadde sovet et sekund den natten, nei!!!

Du skal se vi skal på samme fly nedover fra Gardermoen. Det hadde vært hyggelig. Vi får holde kontakten ;-)

Hilsen fra

Annonse

Tubby1365380674

Hei,

Beste hilsen fra

Så spennende. Det betyr vel t det er et konkret barn rett rundt hjørnet. Endelig skal dere snart få slappe av, og for en sommer det blir for dere:)))

Gleder meg til å høre /lese gladmelding. Her går det bare bra med 3 barn. Det var vi som fikk ei jente fra India på 6 år sist. Hun har vært hjemme i 6 mnd nå og alt går så utrolig bra, egentlig helt uforståelig at det kan gå så fint.

Hilsen

Så gode nyheter!

Håper det ikke tar lang tid før dere får flere gode nyheter! Vi fikk tildeling bare noen dager etter at vi fikk beskjed om oppdateringer, hadde ikke fått dem engang da telefonen kom. (samme distrikt som dere, dersom dere ikke har byttet uten at jeg har fått det med meg)

Lykke til, krysser fingrene for dere nå!

Takk :-)) Jeg håper heller ikke at det er så mange dagene igjen nå, men forsøker å forberede meg på at det enda kan ta et par uker før vi hører noe. Men nå er det defintitivt noe på gang, og det er utrolig hva en slik melding gjør på humøret :-))

Og jeg har hørt SÅ mye fint om Medellin, gleder meg en hel haug!!

Gratulerer med godkjenningen, forresten! Tvi-tvi for at ventetiden går nedover nå etter hvert!

Beste hilsen fra

Så spennende. Det betyr vel t det er et konkret barn rett rundt hjørnet. Endelig skal dere snart få slappe av, og for en sommer det blir for dere:)))

Gleder meg til å høre /lese gladmelding. Her går det bare bra med 3 barn. Det var vi som fikk ei jente fra India på 6 år sist. Hun har vært hjemme i 6 mnd nå og alt går så utrolig bra, egentlig helt uforståelig at det kan gå så fint.

Hilsen

Takk :-) Det betyr at det er et konkret barn på vei til oss, ja, og vi gleder oss enormt til å få vite hvem det er!

Tenkte forresten på deg senest i går, for min for anledningen litt påståelige svigermor hadde et lite "foredrag" om faren med å adoptere eldre barn. Hun vet selvfølgelig om _en_ familie hvor det ikke gikk så bra. Men så fortalte jeg henne om alle de eksemplene jeg vet om hvor det gikk bra ;o)

Det er litt rart, for jeg merker at alle rundt oss ønsker oss et minst mulig barn, Bella var jo bare 10 uker da vi fikk henne. Og selv sitter jeg her og håper på en 2-åring. Som alle synes er sååååå stort og må være såååå stor utfordring.

I hodet mitt venter vi Lillebror på 2 år. Blir spennende å se hva vi får til slutt! Jeg blir like glad uansett :-))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...