Gå til innhold

Vi har fått en nydelig gutt....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• snø

5

• leomari

3

• Mattias1365380379

2

• trk1365380645

2

mariaflyfly

Hei,

har dere fått beskjed om å oppdatere papirer? Da treffes vi kanskje i Colombia om noen uker! Har inntrykk av at det endelig skjer en del i Colombia! Omsider :-)

Vi har også endelig fått beskjed om at det jobbes med vår sak, og at vi skal oppdatere. Nesten litt mer spennende enn godt er!! Hurra!!

Beste hilsen fra

Jeg hører ikke til på dette forumet, men snikleser i kulissene iblant. ;)

Jeg har fått det med meg at dere har venta fryktelig lenge nå, og ville bare si at det er hyggelig å høre at det endelig "skjer noe" for dere.

Lykke til med siste innspurt av ventinga! :)

Takk :-) Det betyr at det er et konkret barn på vei til oss, ja, og vi gleder oss enormt til å få vite hvem det er!

Tenkte forresten på deg senest i går, for min for anledningen litt påståelige svigermor hadde et lite "foredrag" om faren med å adoptere eldre barn. Hun vet selvfølgelig om _en_ familie hvor det ikke gikk så bra. Men så fortalte jeg henne om alle de eksemplene jeg vet om hvor det gikk bra ;o)

Det er litt rart, for jeg merker at alle rundt oss ønsker oss et minst mulig barn, Bella var jo bare 10 uker da vi fikk henne. Og selv sitter jeg her og håper på en 2-åring. Som alle synes er sååååå stort og må være såååå stor utfordring.

I hodet mitt venter vi Lillebror på 2 år. Blir spennende å se hva vi får til slutt! Jeg blir like glad uansett :-))

Da regner jeg med at vi får årets hittil lengste gratulasjonstråd her før sommerferien...

Lykke til med innspurten!

Jeg hører ikke til på dette forumet, men snikleser i kulissene iblant. ;)

Jeg har fått det med meg at dere har venta fryktelig lenge nå, og ville bare si at det er hyggelig å høre at det endelig "skjer noe" for dere.

Lykke til med siste innspurt av ventinga! :)

Takk, takk! Jeg gleder meg til å spre det glade budskap, og håper det ikke er for lenge til. Men akkurat nå er det bare kjekt å vente, så jeg klarer et par dager til ;o)

Beste hilsen fra

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...