Gå til innhold

Hvorfor varierer ventetiden?

Anbefalte innlegg

Gjest maxe

GRATULERER til dere som nå har fått tildeling.

Følger litt med fra sidelinjen.Og har merket meg at i Colombia jobber de ikke etter"køsystem",med det mener jeg at jeg registrerer at noen må vente urettferdig lenge på sitt barn, mens andre har kort ventetid før tildeling.

Hva er det som gjør at Colombia sender søkere til distrikt hvor det er lite bevegelse? Ser også at de som har barn fra før, får et helt annet distrikt enn hvor det første barnet kommer fra,enda det ser ut til at de som ikke har barn, men som er likt i løypa,får kanskje det distriktet som det paret som har et barn fra distriktet(rotete formulert kanskje..)Jeg føler virkelig med dere som har ventet lenge nå.Men med dette systemet, vet ikke vi om Colombia blir det landet vi velger...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/229814-hvorfor-varierer-ventetiden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...