Gå til innhold

Hvor mange søknader i Colombia?

Anbefalte innlegg

Gjest vaks

Vi venter på distrikt, men forventer ikke å høre noe før tidligst i september. Jeg har sendt en mail til AF om hvor mange søknader de har liggende totalt i Colombia, men har ikke fått noe svar. Prøver derfor her. Er det noen som vet?? (Prøver å finne ut omtrent hvor mange som er foran oss i køen. Selv om jeg vet at det egentlig ikke har noen stor betydning :-) )

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/229833-hvor-mange-s%C3%B8knader-i-colombia/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Emma&Martin

Jeg lurer på om dere er medlem av Colombialisten, det er ei uavhengig liste for de som skal adoptere fra Colombia. Ikke alle som skal adoptere fra Colombia står der, men jeg regner med at ca 80% av colombia søkere står på denne lista. På denne lista er det oversikt over de som er godkjent i Norge, godkjent i ICBF, de som har fått distrikt og de som har fått tildeling. Denne lista blir oppdatert den 1. og den 15. hver måned, og denne lista er det ei dame som setter opp etter at hun får tilsendt forandringer i behandlings situasjonene fra hver enkelte søkerpar. Vi ble godkjent i ICBF i november 2005 og venter på distrikt, og på den colombialista står det hvor mange som er før oss i søkermassen. I Colombia så har de ikke den samme kø ordningen som i Norge, det kan skje at et par som kun har vært godkjent i ICBF i 2 mnd, får distrikt før et annet par som kan ha ventet på distrikt i over 1 år. Det er helt gratis å være medlem på denne lista, og hvis dere vil kan dere få addressa til denne nettsiden av meg, slik at dere kan kontakte denne dama.På DOL kaller hun seg Colombiamamma.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...