Gjest togli Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Vår lekestue ble kjøpt på OBS Bygg og kosta ca 5000 ,- 0 Siter
Gjest MMSN Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Vår lekestue ble kjøpt på OBS Bygg og kosta ca 5000 ,- Er den vanskelig å sette opp? Må den beises etc? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Er den vanskelig å sette opp? Må den beises etc? Vi måtte plassere den på et helt flatt underlag og vår hytte skulle stå der bakken ikke var helt rett. Vi brukte derfor litt tid på å lage "fundament" av stein og jord. Selve hytta mener jeg å huske var relativt enkel å sette opp. Jeg tror det var gjort på en kveld. Jeg tror også vi måtte kjøpe takpapp i tillegg til selve "hyttepakken". Hytta var i ubehandlet tre, så vi beiset den i samme farge som huset (en morsom jobb for ungene :-)) 0 Siter
flisa Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Vi måtte plassere den på et helt flatt underlag og vår hytte skulle stå der bakken ikke var helt rett. Vi brukte derfor litt tid på å lage "fundament" av stein og jord. Selve hytta mener jeg å huske var relativt enkel å sette opp. Jeg tror det var gjort på en kveld. Jeg tror også vi måtte kjøpe takpapp i tillegg til selve "hyttepakken". Hytta var i ubehandlet tre, så vi beiset den i samme farge som huset (en morsom jobb for ungene :-)) Hva slags gulv er det i sånne? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Hva slags gulv er det i sånne? Vanlige treplanker tror jeg... Vi har iallefall lagt gulvbelegg rett oppå og jeg mener å huske det var treplanker under. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.