mmonica Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 noen som vet hvor lang holdbarhet det er på nan sine ferdiglagede porsjonspakker med morsmelkerstatning fra de er produsert??? 0 Siter
simane Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 Tidligere sa Nestle at man kunne bruke ferdigblandet MME i et døgn etter at de var laget. Nå har de gått bort i fra dette og anbefaler å lage et måltid om gangen pga bakterier som dannes. Selv lager jeg opp 3-4 måltider om gangen og bruker det innen 12 timer. 0 Siter
simane Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 Tidligere sa Nestle at man kunne bruke ferdigblandet MME i et døgn etter at de var laget. Nå har de gått bort i fra dette og anbefaler å lage et måltid om gangen pga bakterier som dannes. Selv lager jeg opp 3-4 måltider om gangen og bruker det innen 12 timer. Ooops!!Jeg var litt for kjapp med å lese innlegget....Nå har jeg ikke en kartong for hånden, men jeg mener at det var holdbarhet til juli-07 på de jeg nylig kjøpte. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.