Gå til innhold

Hvor hjelpeløst er dette??

Anbefalte innlegg

Om du irriterer deg over at å bli mast på får du jo bare si at du ikke orker å gjøre ting for dem som du synes de kan gjøre selv.

Hva andre gjør for dem og hvilke andre valg de tar og hvilken rollefordeling de har i hjemmet, fatter jeg ikke at du gidder å sløse bort emosjonelle krefter på. Bruk heller de tankene og den energien på noe positivt for dine nærmeste.

Om du lurer på om konen har en sykdom eller lidelse, hvorfor spør du ikke henne selv framfor å spørre mannen hennes?

Tenk på alt det positive vi kan få gjort om vi bruker tankene, tiden å engergien vår på å gjøre noe konstruktivt med det vi har innflytelse over, i stedet for å gå rundt og ergre oss over alt og alle vi ikke kan gjøre noe med. Og som regel ikke har noe med heller.

;-)

mvh

Fortsetter under...

• Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• nanna

8

• Mrs. Wallace

4

• PieLill

4

• Gemini

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest sandex

Tja,...

Jeg har i perioder ikke kunnet gå lengre enn 300 meter av gangen og slett ikke trille vogn eller løfte noe barn...

Det var sikkert mange som snakket om meg da...

Sjeleglad jeg er bedre nå. Men litt synd for besserwisserne som mistet et samtaleemne.

;-)

mvh

hehe:)

Hehe.. nei, beklager:)

Da lurer jeg på hvordan du kan uttale deg så bombastisk? Hvordan kan du kalle henne for lat hvis du ikke kjenner til saken annet enn fra innlegget på toppen? Til opplysning: Det fins mennesker med skjulte sydommer eller lidelser som gjør det vanskelig å gå.

Tja,...

Jeg har i perioder ikke kunnet gå lengre enn 300 meter av gangen og slett ikke trille vogn eller løfte noe barn...

Det var sikkert mange som snakket om meg da...

Sjeleglad jeg er bedre nå. Men litt synd for besserwisserne som mistet et samtaleemne.

;-)

mvh

Ikke sant?

Annonse

:o)

En positiv ting med og ha en sykdom som ikke er så synlig, er at man lærer seg og ikke dømme andre så fort. Og det er en god egenskap og ha! :o)

Og hva med oss som har noe som synes ;o) Kanskje vi dømmer enda fortere enn normalt.

Uansett, folk dømmer enten det synes eller ikke og synes alltid at men skal strekke seg enda litt lenger enn det man allerede gjør.

Gjest Shira12

Og hva med oss som har noe som synes ;o) Kanskje vi dømmer enda fortere enn normalt.

Uansett, folk dømmer enten det synes eller ikke og synes alltid at men skal strekke seg enda litt lenger enn det man allerede gjør.

Sant det, det vil vel aldri være slik.

Gjest sandex

Da lurer jeg på hvordan du kan uttale deg så bombastisk? Hvordan kan du kalle henne for lat hvis du ikke kjenner til saken annet enn fra innlegget på toppen? Til opplysning: Det fins mennesker med skjulte sydommer eller lidelser som gjør det vanskelig å gå.

Og det finnes de som rett og slett bare er søkk dovne :)

Og det finnes de som rett og slett bare er søkk dovne :)

Ja, det gjør det selvsagt. Men hvordan kan du vite om det gjelder akkurat denne damen? Jeg minner om hva du sa:

"MY GOOOD - for et dovent kvinnemenneske som ligger hjemme og dovner seg. La ho få ræva opp av sofaen og GÅ til og fra barnehagen med barna! 1.5 km er jo ingenting?!"

Du fremstår ikke som særlig glup. Eller seriøs.

Gjest sandex

Ja, det gjør det selvsagt. Men hvordan kan du vite om det gjelder akkurat denne damen? Jeg minner om hva du sa:

"MY GOOOD - for et dovent kvinnemenneske som ligger hjemme og dovner seg. La ho få ræva opp av sofaen og GÅ til og fra barnehagen med barna! 1.5 km er jo ingenting?!"

Du fremstår ikke som særlig glup. Eller seriøs.

Hmm.. Nei, det kan være at jeg ikke er noen av delene - jeg heller:) Det der hørtes ut på meg som om det var ren og skjær dovenskap - og da sa jeg det jeg mente.. Så får jeg være så lite lur som jeg er:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...