Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min har arvet bunad, skjørt med seler og jakke til. Den er sort med noe rødt på. Har den ikke foran med, så derfor denne dårlige forklaringen.

Det er merket med skinnlapp som det står "kids of norway" på. Noen som vet hva slags antrekk jeg mener?

Hva skal hun ha på seg mer?

Hvit bunadskjorte og svart strømpebukse? Tynn eller tykk?

Bunaden er i ull, så håper det ikke blir så varmt på 17.mai:-)

Skrevet

Hvit bunadskjorte ja, og gjerne en sølje. Jeg ville valgt røde strømpebukser for å friske opp antrekket litt, hvis du finner en farge som passer til rødfargen på skjørtet. Svarte bunadssko.

Gjest rødt og sort
Skrevet

Hun kan sikkert bruke rød (bomulls) strømpebukse, hvis det er røde bånd og detaljer. Eller sort. Den bør være tett og i naturmateriale (tynn ull eller bomull), ikke "nylon"strømper.

Bunadsko, eller skinnsko i rødt eller sort.

Har hun en sølje er det fint.

Hvit bunadsskjorte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...