naktros Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Datteren min har arvet bunad, skjørt med seler og jakke til. Den er sort med noe rødt på. Har den ikke foran med, så derfor denne dårlige forklaringen. Det er merket med skinnlapp som det står "kids of norway" på. Noen som vet hva slags antrekk jeg mener? Hva skal hun ha på seg mer? Hvit bunadskjorte og svart strømpebukse? Tynn eller tykk? Bunaden er i ull, så håper det ikke blir så varmt på 17.mai:-) 0 Siter
Atene Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Hvit bunadskjorte ja, og gjerne en sølje. Jeg ville valgt røde strømpebukser for å friske opp antrekket litt, hvis du finner en farge som passer til rødfargen på skjørtet. Svarte bunadssko. 0 Siter
edlih Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Kanskje du finner den her? http://www.kidsofnorway.com/kontaktoss.htm 0 Siter
Gjest rødt og sort Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Hun kan sikkert bruke rød (bomulls) strømpebukse, hvis det er røde bånd og detaljer. Eller sort. Den bør være tett og i naturmateriale (tynn ull eller bomull), ikke "nylon"strømper. Bunadsko, eller skinnsko i rødt eller sort. Har hun en sølje er det fint. Hvit bunadsskjorte. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.