Gå til innhold

De første skoene

Anbefalte innlegg

Gjest trultemor26

Jo, jeg lurer på en ting til før jeg legger meg:

Snuppa må vel få no sko snart, for nå går hun snart tenker jeg.

Åssen sko burde jeg kjøpe som hennes første par sko? Joggesko? Sandaler? Sånne sko vi hadde da vi var små? Sånne skinnsko vet du, med helt flat såle så en unge i dag som hadde sånne nemlig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/230160-de-f%C3%B8rste-skoene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Flystripa

Mine unger har litt brede føtter, så deres første sko, har vært Adidas med litt høyde rundt ankelen. Og sandaler, helst med hel hæl-kappe (ikke bare ei reim bak foten).

Har lyst på hvite skinnsko til snuppa, men jeg gidder ikke å bruke 500 kr på hvite sko som blir oppskrapet på første krabbeturen...

Mine unger har litt brede føtter, så deres første sko, har vært Adidas med litt høyde rundt ankelen. Og sandaler, helst med hel hæl-kappe (ikke bare ei reim bak foten).

Har lyst på hvite skinnsko til snuppa, men jeg gidder ikke å bruke 500 kr på hvite sko som blir oppskrapet på første krabbeturen...

Kjøp et par Robeez, de har mange utrolig søte modeller til jenter og tåler veldig mye.

www.robeez.co.uk

Ungene har best av å lære å gå uten sko. Men sko er kjekt å ha når ungen skal gå ute.

Jeg har valgt å kjøpe sånne "første sko" fra Skofus til mine. Men de har også lært å gå på vinteren. Ville nok vurdert å kjøpe noen sandaler i tillegg til et barn som lærer det på sommeren.

Annonse

Nå som det er sommer hadde jeg kjöp skinnsandal med hel hælkappe og dekt over tærne (sånn at det ikke er åpent fram). Merket at mine snublet mye letter med de åpne sandalene, da det var lettere å "stoppe" på en måte...

Angående det med sandaler med "lukket" tå; det er mange skobutikker som ikke har/har et lite utvalg. I dag fikk jeg endelig tak i et par på en liten bortgjemt skobutikk. Kjøpte glatt mørkeblå sandaler til jenta mi.

Gjest trultemor26

Ungene har best av å lære å gå uten sko. Men sko er kjekt å ha når ungen skal gå ute.

Jeg har valgt å kjøpe sånne "første sko" fra Skofus til mine. Men de har også lært å gå på vinteren. Ville nok vurdert å kjøpe noen sandaler i tillegg til et barn som lærer det på sommeren.

Ja, det er derfor jeg ikke har tenkt på å kjøpe sko før nå, med tanke på at hun snart kommer til å gå ute. Inne ville det ikke falt meg inn å ha på sko.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...