Gå til innhold

Om å søke jobb

Anbefalte innlegg

Gjest landsbygdgnomen

Hei! Litt usikker på om dette blir rett forum, men...

Vi bor altså på et lite sted og det er ikke til å unngå at de samme personene går igjen i flere stillinger og funksjoner i kommunen.

Vi er en familie der 3 har adhd, far og to barn.

Opp gjennom årene, før diagnosen kom, har det ikke vært bare enkelt å forholde seg til skolen. Det siste året, etter at skolen og vi forsto det er snakk om adhd, har det bedret seg noe. Stor var derfor min fortvilelse da det i vinter oppsto en situasjon der rektor reagerte på noe som skjedde på en så klosset og urettferdig måte at jeg innså at hun overhodet ikke aner noe om adhd. Men jeg måtte forsvare sønnen min, og da jeg gjorde dette, brøt jeg helt sammen i gråt og raseri i tillegg til at jeg nok sa litt av hvert om hva jeg mente og satte ord på flere års frustrasjon...sikkert ikke i de mest diplomatiske vendinger.

For to dager siden ble _drømmejobben_ utlyst her på lokalstedet vårt. Men de som skal avgjøre hvem som skal få jobben og som blir nærmeste ansvarlig overordede - er rektor...

Vi har hilst på hverandre siden min utblåsning uten problemer, men det er jo ikke det samme som å jobbe sammen.

Så nå lurer jeg på: Er det noen vits i å søke på jobben?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/230309-om-%C3%A5-s%C3%B8ke-jobb/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...