Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Går hun glipp av viktige stoffer når ettåringen min ikke liker middag? Jeg har prøvd samtlige middagsglass og også smaker fra de voksnes mat. Det eneste hun har likt er "rå" fiskepudding! Ellers spiser hun grovbrød med leverpostei og ost, grøt til kvelds og litt frukt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/230323-ett%C3%A5ringen-min-liker-ikke-middag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slapp av! Gi henne annen mat, da, hvis hun ikke spiser middagsmat. I en periode, altså! Neste gang dere prøver, kan det hende hun spiser alt dere serverer av middagsmat!

Dropp middagsglassene, og la henne/han spise det samme som dere. Minsten min spiste oppdelt mat fra ca 1-årsalder. Han likte ikke moset mat, han, så han spiste biter både av broccoli, poteter og kjøttkake med saus, sjøl. Et klin, men ungen ble mett, og det er det viktigste i den alderen!

Har du prøvd å gi henne eget tallerken og la henne forsyne seg selv? Mi tulle på snart 10 mnd er så fornøyd når hun kan gjøre alt selv. Jeg har plasttallerken til henne.

Selv de minste maiskorn får hun tak i. Hun spiser mer brød også nå som hun får ta alt selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...