Gå til innhold

Tilbehør til bunad

Anbefalte innlegg

Gjest fresk bunadbruker

jenta mi på 5 år skal for første gang ha på seg bunad i morgen. Svart skjørt med noe mørkerøde sømmer og seler. har bunadskjorte og svarte sko. har også jakke til, men den er litt stor så vi får se. har en liten sølje også. Har kjøpt svart bomullstrømpebukse så håper ikke det blir så varmt.

Hva ha mere til. I håret feks. Fletter? Farge på strikker?

Noe mer jeg har glemt å tenke på.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/230328-tilbeh%C3%B8r-til-bunad/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres veldig fint ut synes jeg. Blir det varmt kan hun vel bruke hvite strømper kanskje? Har hun mansjetter?

Fletter er veldig fint til bunad, da. Har du hvitt bånd er det jo fint på sløyfene.

Takk for det med strikker, det har ikke jeg tenkt på til 17.mai. Her er strikkeboksen fyllt opp med den rosa typen (passer nok ikke til bunaden hennes, nei) ;o)

Lykke til.

Høres veldig fint ut synes jeg. Blir det varmt kan hun vel bruke hvite strømper kanskje? Har hun mansjetter?

Fletter er veldig fint til bunad, da. Har du hvitt bånd er det jo fint på sløyfene.

Takk for det med strikker, det har ikke jeg tenkt på til 17.mai. Her er strikkeboksen fyllt opp med den rosa typen (passer nok ikke til bunaden hennes, nei) ;o)

Lykke til.

Rødt-hvitt-blått-stripete bånd i flettene er da finestpå 17. mai vel?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...