Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi venta litt med natta, mest for sikkerhetsskyld. Tror vi tok dagbleia et par uker før nattbleia med begge ungene.

Når bleia er tørr om morgenen evt. ungen tisser rett etter at h*n våkner, er det greit å t aav nattbleie.

Det er slett ikke sikkert at ungen er tørr om natta selvom h*n er tørr om dagen, selv brukte jeg nattbleie til jeg var 5-6 år...

Skrevet

Vi tok nattbleie 14 dager etter at vi kuttet dagbleia, men da hadde bleia vært tørr om morgenen i mange uker allerede.

Ville ikke tatt vekk nattbleia før han har hatt flere tørre netter.

Går det bra med dere på dagen?

Skrevet

Vi tok nattbleia 6 mnd. etter dagbleia. Ikke alle barn klarer å unngå å tisse om natta selv om de er flinke på dagtid.

Skrevet

Vi tok nattbleie 14 dager etter at vi kuttet dagbleia, men da hadde bleia vært tørr om morgenen i mange uker allerede.

Ville ikke tatt vekk nattbleia før han har hatt flere tørre netter.

Går det bra med dere på dagen?

Driver fortsatt med psykiske forberedelser:-D

Han går i en så stor barnehage at jeg ikke tror det har noe for seg å starte før vi får ferieukene her hjemme- tror ikke de klarer å følge opp...

Skrevet

Ikke nødvendigvis. Vi ventet til det var flere tørre morgenbleier enn våte i uka før vi tok av bleia på natta. Så brukte vi tisselaken en god periode etterpå.

Storesøster brukte nattbleie 6 mnd etter dagbleieslutt. Lillesøster 1 mnd ekstra.

Gjest sandex
Skrevet

Min sluttet da han var litt over 2 1/2... Var helt naturlig å slutte om natten samtidig.. Har ikke hatt mer enn et par uhell siden da:) Nå er han 6 1/2 :)

Gjest Hakuba
Skrevet

Vi venta litt med natta, mest for sikkerhetsskyld. Tror vi tok dagbleia et par uker før nattbleia med begge ungene.

Når bleia er tørr om morgenen evt. ungen tisser rett etter at h*n våkner, er det greit å t aav nattbleie.

Det er slett ikke sikkert at ungen er tørr om natta selvom h*n er tørr om dagen, selv brukte jeg nattbleie til jeg var 5-6 år...

Det gjorde jeg også, tror jeg var nærmere 7 faktisk før jeg sluttet med nattbleier. Må ha vært en prøvelse for foreldrene vår som på den tiden måtte slite med tøybleier eller engangsbleier med snipp.....

Gjest blomsterløk
Skrevet

Vi tok ikke natta samtidig.

Bleien var våte om natta, så det var naturlig å fortsette med de en god stund. Han brukte nattbleie 1 år og 3 mnd etter at han sluttet med dabbleie.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...