Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest sansara
Skrevet

Hei alle kloke damer.

Min kjære lille sønn har hatt litt lett feber, sammen med astmahosten sin i noen dager. Feberen kom i går, men har aldri vært høyere enn 38.8 grader.

Jeg er gravid på termin og har ganske så mange vondter her og der akkurat nå, og synes det er kjempetøft å ha ham hjemme.

Idag målte han 37,9 på morgenkvisten, hvilket ikke er mye. Han har ikke fått noe febernedsettende i det hele tatt siden han fikk feber.

Ville du sendt poden din avgårde til dagmamma med feber rundt 38?

Egentlig er det på morgenkvisten idag kun litt forhøyet kroppstemperatur og ikke feber iflg meg selv, men jeg er så usikker.

Han er forøvrig 34 måneder gammel.

Sofies mamma
Skrevet

Tja.

Kommer denne feberen av pollen tror du? Jeg får litt feber i denne tiden. I så fall ville jeg sendt han til dagmamma.

Men dersom det kommer av noe annet ville jeg hatt han hjemme. Selv om det bare er 38.

Har du en mann? I så fall burde jo han ta sykt barn - dag når du ikke er i form til å være hjemme alene med barnet.

Gjest sansara
Skrevet

Tja.

Kommer denne feberen av pollen tror du? Jeg får litt feber i denne tiden. I så fall ville jeg sendt han til dagmamma.

Men dersom det kommer av noe annet ville jeg hatt han hjemme. Selv om det bare er 38.

Har du en mann? I så fall burde jo han ta sykt barn - dag når du ikke er i form til å være hjemme alene med barnet.

Joa jeg har en mann. Synes bare det er så kjedelig å be ham om å være hjemme så lenge jeg har permisjon selv. :o)

Men jeg må nok det uansett, for jeg kjenner at det nærmer seg fødsel. Virkelig..!

Sofies mamma
Skrevet

Joa jeg har en mann. Synes bare det er så kjedelig å be ham om å være hjemme så lenge jeg har permisjon selv. :o)

Men jeg må nok det uansett, for jeg kjenner at det nærmer seg fødsel. Virkelig..!

Sånn er det jo bare. Det er lov å ikke være i form. Da må andre trå til.

Når er termin? Har du rier eller hvordan kjenner du at det nærmer seg?

Gjest sansara
Skrevet

Sånn er det jo bare. Det er lov å ikke være i form. Da må andre trå til.

Når er termin? Har du rier eller hvordan kjenner du at det nærmer seg?

De sjekket modning sist, og jeg var i full modningsblomst :o)

Det betyr at jeg selvsagt ikke er helt sikker, men at sammentrekningene blir vondere og vondere og at jeg har kronisk menssmerte. Håper....

Sofies mamma
Skrevet

De sjekket modning sist, og jeg var i full modningsblomst :o)

Det betyr at jeg selvsagt ikke er helt sikker, men at sammentrekningene blir vondere og vondere og at jeg har kronisk menssmerte. Håper....

Ok. Lykke til!

Gjest grethe
Skrevet

regner med at han kanskje ble sendt i dagmamma...... lykke til med fødsel !

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...