Gå til innhold

Sommeravslutning på skolen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da forstod du nok ikke hva jeg mente med jenteforeldre og gutteforeldre;o)

:P

Jeg forsto det rett etter at jeg skrev det, men håpet du ikke ville se det.

:P igjen.

*Går og gjemmer meg*

Skrevet

Den der var fin, alle har med hver sin rett til koldtbord!

Så kan vi to klassekontaktene ordne bestikk, tallerkner, kopper, kald og varm drikke, litt kaker, servietter, lokaler og underholdning.

De to lærerne får lov til å komme tomhendte.

Vi hadde vårfrokost på skolen. Der fikk vi en oversikt over hvem som skulle ha med hva. Veldig greit. Da ble det stor variasjon.

Eks. x skal ha med kokte egg. y skal ha med en gulost osv.

Jeg satte stor pris på at jeg slapp å tenke på hva jeg skulle ta med, og det ble også godt utvalg.

Gjest Klassekontakt
Skrevet

Vi hadde vårfrokost på skolen. Der fikk vi en oversikt over hvem som skulle ha med hva. Veldig greit. Da ble det stor variasjon.

Eks. x skal ha med kokte egg. y skal ha med en gulost osv.

Jeg satte stor pris på at jeg slapp å tenke på hva jeg skulle ta med, og det ble også godt utvalg.

Veldig, veldig bra forslag!

Tusen takk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...