Gjest trenger din hjelp Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Prøver denne overskriften:-) Barnet er 7 mnd. 0 Siter
Gjest har hatt en i en uke... Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Jeg kjøpte den vogna da min datter var ett år, og den var fin, og kjempegod å trille, men sittedelen er veldig smal, så det er dårlig med plass til pose i vogna. I tillegg er ryggen kort, så dette er ikke en vogn som holder ut vognperioden. Dette i tillegg til at den er fryktleig tung å løfte inn og ut av bil, pluss at den er alt for stor samenlagt, gjorde at jeg solgte den raskt igjen.... 0 Siter
Gjest har hatt en i en uke... Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Jeg kjøpte den vogna da min datter var ett år, og den var fin, og kjempegod å trille, men sittedelen er veldig smal, så det er dårlig med plass til pose i vogna. I tillegg er ryggen kort, så dette er ikke en vogn som holder ut vognperioden. Dette i tillegg til at den er fryktleig tung å løfte inn og ut av bil, pluss at den er alt for stor samenlagt, gjorde at jeg solgte den raskt igjen.... Glemte å si at jeg opplevde at vogna var nær ved å tippe når barnet lå og sov, og det er jo ikke noe hyggelig.... 0 Siter
Gjest trenger din hjelp Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Jeg kjøpte den vogna da min datter var ett år, og den var fin, og kjempegod å trille, men sittedelen er veldig smal, så det er dårlig med plass til pose i vogna. I tillegg er ryggen kort, så dette er ikke en vogn som holder ut vognperioden. Dette i tillegg til at den er fryktleig tung å løfte inn og ut av bil, pluss at den er alt for stor samenlagt, gjorde at jeg solgte den raskt igjen.... Hva kjøpte du, da? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.