Gå til innhold

Dere med barn som plutselig nekta pupp!

Anbefalte innlegg

Gjest puppeslutt?

Hvordan skjedde dette? Skjedde det brått eller gradvis? noen spes grunn som du vet om? Bare lurer siden min 7 mnd gml sønn ikke har villet ha pupp i hele dag og ikke den siste nattpuppen i natt heller..Men spsite en stor posjon grøt i dag da..men det gjør han alltid i tillegg til to-tre pupp frem til dette tidspunktet..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/230547-dere-med-barn-som-plutselig-nekta-pupp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Dette var akkurat som om jeg skulle skrevet det selv. Lillesnuppa her har holdt på slik de to siste dagene, så nå vurderer jeg sterkt å gi henne annen mat istedet (synd, men det virker jo ikke som hun er interessert mer).

Jeg har dessverre ikke noen råd, men håper noen andre svarer for dette er noe slit når det er slikt.

Lykke til

Gjest puppeslutt?

Mi minste hadde en lang periode ( i ukesvis, kanskje et par måneder) i 5-7 mnd alderen, der amming var et slit og hun stod i bue veldig ofte når hun skulle drikke.

Heldigvis gav det seg - og hun fikk pupp lenge!

Han har også drevet på sånn i flere mnd, med noen perioder verre enn andre..Men har aldri gått såå mange timer før..nå er det 12 timer siden..Men mulig det plutselig går over igjen..Han spste ikke hele dagen den dagen første tanna kom heller..men da ville han ikke ha grøt heller..Så mulig tann nr 2 er på vei..?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...