Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Barnekor og søndagsskole.

Finnes det mulighet for barnekor når de er så små? Min syns det er kjempemorro å synge, men har sjekka en plass og der får de ikke begynne å synge med før i 2. klasse. Det er en kirke som har det barnekoret. Noe tips om hvordan jeg skal finne ut om det er noe slikt her for min 5åring?

Annonse

Gjest to ting

Finnes det mulighet for barnekor når de er så små? Min syns det er kjempemorro å synge, men har sjekka en plass og der får de ikke begynne å synge med før i 2. klasse. Det er en kirke som har det barnekoret. Noe tips om hvordan jeg skal finne ut om det er noe slikt her for min 5åring?

Det er menigheten som har barnekoret. Du kan høre med kommunen om de vet om tilbud, eller spør andre barnefamilier. Dette koret er fra 3 år og oppover.

Gjest prust

Mi jente fyller snart fem år, og hun synger i barnekor i kirka en gang i uka. Hun synes det er gøy, men er såpass uselvstendig at hun ikke vil hvis ikke broren (7 år) skal.

Kanskje hun blir med på barneidrett fra høsten av. Egentlig tror jeg hun har nok med barnehage 3 ganger i uka, kor og venner.

Gjest Elextra

Ingen. De går full tid i barnehage, og har (mer enn) nok med det foreløpig.

En gang i mellom har de besøk av/er de på besøk hos venner etter barnehagen, det er alt.

Kunne kanskje tenkt meg at femåringen var med på noe fast, dans, idrett eller annet, men synes ukentlig blir for mye nå. Så det får vente.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...