Gemini Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Da satser vi på at den nye fastlegen din er flink! God bedring da ) Takk i like måte :-) 0 Siter
tiliti Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Det høres ikke ulikt mitt du. Jeg har påpekt smerter i varierende grad i lengre tid (måneder og år), samt andre plager. INGEN av de vil han henvise meg videre til spesialist. Etter EN time hos bedriftslege hadde jeg fått tatt blodprøve (akkurat det gjorde fastlege også), gitt meg henvisning til røntgen og MR, samt en ting til. Og røntgen og MR kom altså ut med "positivt" svar. Men når jeg la det fram for fastlege, så fikk jeg høre at det ikke var nok indikasjon på smertene mine, mens bedriftslege har en HELT annen tolkning av prøveresultatene og hva som bør iverksettes av tiltak, samt hva jeg faktisk bør roe ned på, når det gjelder trening, som bare gjør vondt verre. Fikk også henvisning til fysio. Noe min gamle fastlege mente var noe stort tull, folk blir sjelden bedre av å gå til fysioterapi visstnok! Verste jeg har hørt. 1/2-1 år hos fysioterapeut forandret livet mitt fra så godt som handicappet til rimelig normalt oppegående. Og det har holdt seg i 8 år! 0 Siter
Gemini Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Verste jeg har hørt. 1/2-1 år hos fysioterapeut forandret livet mitt fra så godt som handicappet til rimelig normalt oppegående. Og det har holdt seg i 8 år! Ja, som jeg skriver et annet sted her, så vurderer jeg å klage legen inn for fylkeslegen. Vet ikke om det vil få noen praktisk konsekvens for ham, men det er jo lov å håpe. Synd at en lege kan ture fram på den måten han gjør. Nå nylig har jeg også fått høre av en nabo hvor forferdelig hun opplevde et møte på hans kontor, det var helt ille. Bare så synd jeg ikke har tatt til vett og byttet lege for lenge siden... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.