Gå til innhold

FU: Hva skal deres barn ha på seg på 17.mai? u/t

Anbefalte innlegg

Tuppa skal ha den samme kjolen som i fjor, en lys ferskenfarget pen kjole uten ermer med en hvit topp under, denne hører til kjolen da. Kjolen har en rosenknopp på brystet og en rad rosenknaopper nede ved kanten og toppen har en rosenknaopp nederst på hvet erme (korte ermer). Hvite strømpebukser og nye, hvite pensko til (hun skal ikke gå i toget så hun kan ha nye sko!).

Poden vet jeg ikke, det er pappan som har handlet til ham, men jeg antar en pen bukse og en skjorte av noe slag. Han har en veldig pen ytterjakke som han bruker til daglig, den er såpass ny at den fremdeles er pen. :o)

Fortsetter under...

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• jubalong70

2

• carma

2

• Klara Q

2

• Lurveline

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest prust

Gutt 7 år skal ha vossabunaden som pappaen hadde da han var liten. Han er skikkelig flott i den: Hvit bunadskjorte med sølje, rød vest, sort knebukse i tynt ullstoff, hjemmestrikkete hvite ullstrømper og vevde sokkaband. Svarte sko.

Jente snart 5 skal ha vossabunaden hun fikk av besteforeldrene for to år siden. Rødt "aoliv" med perle-bringklut, hvit bunadsskjrte med broderier og sølje, hvitt forkle med hardangersøm, perlebelte, hvite strømpebukser og svarte sko.

Jente 2 år skal ha den gamle bunaden bestemor hadde da hun var to år :-) Brokadevest og sort stakk, hvitt gammelt forkle. Mangler bringklut til den, men hun har sølje. Hvit strømpebukse og sorte sko.

De blir byens flotteste trekløver :-)

Gutt 7 år skal ha vossabunaden som pappaen hadde da han var liten. Han er skikkelig flott i den: Hvit bunadskjorte med sølje, rød vest, sort knebukse i tynt ullstoff, hjemmestrikkete hvite ullstrømper og vevde sokkaband. Svarte sko.

Jente snart 5 skal ha vossabunaden hun fikk av besteforeldrene for to år siden. Rødt "aoliv" med perle-bringklut, hvit bunadsskjrte med broderier og sølje, hvitt forkle med hardangersøm, perlebelte, hvite strømpebukser og svarte sko.

Jente 2 år skal ha den gamle bunaden bestemor hadde da hun var to år :-) Brokadevest og sort stakk, hvitt gammelt forkle. Mangler bringklut til den, men hun har sølje. Hvit strømpebukse og sorte sko.

De blir byens flotteste trekløver :-)

Det blir nok utrolig flotte barn (de er sikkert det ellers også da ;-))

Vossabunaden er kjempefin :-)

Annonse

Gjest Fenrisulven

I et anfall av galskap gikk jeg inn på Fru Lyng og kom ut med den her...

http://www.maxemilia.no/aktuelt.asp#

Men han blir fin da!

Da mener jeg selvfølgelig den guttebunaden og ikke den rosa kjolen, så gal var jeg ikke;-)

Kjøpt hvit sommerbukse og kortermet skjorte med "bubler" i stoffet til.. men det blir nok for kaldt. Nå er han forkjøla attpåtil, så blir nok fleecesett... men det er fint det og da, viktigste er at han ikke fryser stakkars..Er jo bare 9 1/2 mnd da. : ) Har i hvert fall kjøpt falgg han skal ha på vogna.

Annonse

Helt riktig ble den ikke nei, men det var den guttebunaden nede i bildet der jeg mente.

Klarte ikke å linke til det bildet jeg gitt.

Tipper du mente denne her?

http://www.maxemilia.no/images/5bilde.jpg

Den gjorde nok vondt i lommeboka, men den ser fin ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...