KaVa Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Jeg _tror_ dette er helt vanlig, og dermed ikke noe å bekymre meg for, men sjekker med dere kloke kvinner på forumet likevel: Når man har hormonspiral er blødningene "rare" i forhold til vanlig mens? De kommer uregelmessig, kan være veldig sparsomme eller forsvinne helt - uten at det betyr at man skal bli bekymra og løpe og kjøpe en graviditetstest, ikke sant? jeg har forstått dette riktig, og trenger altså selvsagt ikke å bekymre meg? 0 Siter
puttelull Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Jepp!;-) Jeg har i hvertfall både erfart og forstått det slik som du gjør! La oss tro at vi har rett! ;-) 0 Siter
Lurveline Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Sånn har det vært i de tre årene jeg har brukt hormonspiral også. Så jeg tror ikke du trenger å bekymre deg:o) 0 Siter
Gjest hadde spiral Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Du kan ta en test for sikkerhets skyld, men det du beskriver er vanlig. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Da jeg hadde hormonspiral var mensen "rar" de første månedene for så å forsvinne helt. Det var den store fordelen med hormonspiral. Ulempen var at hos meg så forsvant sexlysten også 0 Siter
Speak Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Helt riktig. Jeg har nesten ingen blødninger, og de gangene det kommer noe så ser jeg ingen regelmessighet i det. Så ingen ting å bekymre seg for:-) 0 Siter
KaVa Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Skrevet 16. mai 2006 *puster lettet ut* Takker alle kloke hoder som har svart meg! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.