Gå til innhold

Dette er helt vanlig og ingenting å bekymre seg for, ikke sant?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg _tror_ dette er helt vanlig, og dermed ikke noe å bekymre meg for, men sjekker med dere kloke kvinner på forumet likevel:

Når man har hormonspiral er blødningene "rare" i forhold til vanlig mens? De kommer uregelmessig, kan være veldig sparsomme eller forsvinne helt - uten at det betyr at man skal bli bekymra og løpe og kjøpe en graviditetstest, ikke sant?

jeg har forstått dette riktig, og trenger altså selvsagt ikke å bekymre meg?

Skrevet

Jepp!;-)

Jeg har i hvertfall både erfart og forstått det slik som du gjør!

La oss tro at vi har rett! ;-)

Skrevet

Sånn har det vært i de tre årene jeg har brukt hormonspiral også.

Så jeg tror ikke du trenger å bekymre deg:o)

Gjest hadde spiral
Skrevet

Du kan ta en test for sikkerhets skyld, men det du beskriver er vanlig.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Da jeg hadde hormonspiral var mensen "rar" de første månedene for så å forsvinne helt.

Det var den store fordelen med hormonspiral. Ulempen var at hos meg så forsvant sexlysten også :(

Skrevet

Helt riktig. Jeg har nesten ingen blødninger, og de gangene det kommer noe så ser jeg ingen regelmessighet i det.

Så ingen ting å bekymre seg for:-)

Skrevet

*puster lettet ut*

Takker alle kloke hoder som har svart meg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...