Gå til innhold

Sikring av barn i bil

Anbefalte innlegg

Gjest Supapupa

Om en uke får vi besøk av ei jente på 17 måneder. Vi har bil og må bruke denne for å hente dem på flyplassen, turer til byen mm. De har ikke bil selv og har derfor ikke bilsete/bilstol til barnet. Jeg har sett litt på finn.no, men de fleste koster over 500 kr. Går det an å leie en bilstol? Hvis vi skal kjøpe, hvor mye veier et barn i den alderen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/230678-sikring-av-barn-i-bil/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje dere kan leie bilstol? Vi leide en "liggebag" til bil hos Babyshop da jenta vår var nyfødt. Tror de har barneseter til utleie også (vet ikke).

Når jeg tenker meg om tror jeg faktisk man kan leie barneseter hos forsikringsselskapene. Hør med selskapet der dere har bilforsikring. mener broren min leide bilsete gjennom sitt forsikringsselskap.

Spør foreldrene hvor mye barnet veier, Får jo seter som går fra 9-25 kilo og da har man jo et lite slingringsmonn ;o)

Håper du får noen konkrete tips da ;o)

ringerikskringla

Kanskje dere kan leie bilstol? Vi leide en "liggebag" til bil hos Babyshop da jenta vår var nyfødt. Tror de har barneseter til utleie også (vet ikke).

Når jeg tenker meg om tror jeg faktisk man kan leie barneseter hos forsikringsselskapene. Hør med selskapet der dere har bilforsikring. mener broren min leide bilsete gjennom sitt forsikringsselskap.

Spør foreldrene hvor mye barnet veier, Får jo seter som går fra 9-25 kilo og da har man jo et lite slingringsmonn ;o)

vi var på ferie i trondheim for 2 år siden og vi fikk leid sete til tullemor som da var 9 mnd.

kostet ikke all verden heller.

dette var i en utstyrs forretning for barn..

her vi bor kan man ihvertfall få leie bilstoler/puter hos forsikringsselskap(er). Vet også at noen helsestasjoner leier ut.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...