Gå til innhold

Hva hjelper når barnet biter i puppen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest erica terese

Man må bare si nei og ta barnet fra puppen hver gang det biter og vente på at det slutter med å bite :o)

Har lest engang i foreldre og barn at det hjelper å trykke barnet inntil seg(mer pupp imunnen).....ble vist vanskelig i få i seg melk da.En annen metode som også ble nevnt var å skrike høyt og ta barnet bort......Det var helsesøstre som var intevjuet

matildes mor

Hadde akkurat det samme problemet som deg.Da vesla var 6 mnd var det nok(hun fikk tenner når hun var 4 mnd).Det som endelig fikk meg til å bestemme meg der og da var en morgen hun hadde fått pupp og jeg skulle stå opp.Jeg dro opp rullegardinen og oppdaga at vesla hadde blod rundt hele munnen og puppen var også blodig! Da var det nok!!!!

Prøvde å pumpe meg i en overgang,men det hjalp lite,puppen grodde ikke og det var ofte blod i melken.FYSJ!

Så dessverre jeg har ingen gode råd å komme med bortsett ifra å slutte å amme.

Annonse

Hadde akkurat det samme problemet som deg.Da vesla var 6 mnd var det nok(hun fikk tenner når hun var 4 mnd).Det som endelig fikk meg til å bestemme meg der og da var en morgen hun hadde fått pupp og jeg skulle stå opp.Jeg dro opp rullegardinen og oppdaga at vesla hadde blod rundt hele munnen og puppen var også blodig! Da var det nok!!!!

Prøvde å pumpe meg i en overgang,men det hjalp lite,puppen grodde ikke og det var ofte blod i melken.FYSJ!

Så dessverre jeg har ingen gode råd å komme med bortsett ifra å slutte å amme.

Samme her!!

Her stod valget mellom å beholde brystvorta, eller å amme..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...