Gjest GA Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Har to alternativer: Uniformen til skolekorpset jeg dirigerer (skal gå sammen med dem, men bak for å hjelpe trommene, ikke inni korpset) eller Bunad... -som er tung og baksete å gå/marsjere med, men som det er fint å "lufte" på en sånn dag... klarer ikke å bestemme meg, tror jeg ser an været. -eller kanskje dere kan bestemme for meg?? 0 Siter
Basf Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Jeg er jo ei korpsjente sjøl, men akkurat vokne syns jeg ikke gjør seg no' særlig i uniform. Er sikker på at du kommer til å føle deg alt annet enn 'masete' med bunaden din:-) DEN får herved en stemme fra meg! Ha en finfin korps dag, håper alle har husket vantene sine;-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Begge deler er jo kjempefint. Synes det var greit å se an været jeg. Sannsynligvis blir det ikke særlig varmt, og da er det jo godt med bunad. 0 Siter
Gjest fridalida Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Jeg stemmer for bunad! Det er så fint, og i år blir det bruk for varme klær, også. 17. mai er bunadsdag! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.