Gå til innhold

Hva skal _jeg_ ha på meg i morgen, da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to alternativer:

Uniformen til skolekorpset jeg dirigerer (skal gå sammen med dem, men bak for å hjelpe trommene, ikke inni korpset)

eller

Bunad... -som er tung og baksete å gå/marsjere med, men som det er fint å "lufte" på en sånn dag...

klarer ikke å bestemme meg, tror jeg ser an været.

-eller kanskje dere kan bestemme for meg??

Skrevet

Jeg er jo ei korpsjente sjøl, men akkurat vokne syns jeg ikke gjør seg no' særlig i uniform. Er sikker på at du kommer til å føle deg alt annet enn 'masete' med bunaden din:-)

DEN får herved en stemme fra meg!

Ha en finfin korps dag, håper alle har husket vantene sine;-)

Skrevet

Begge deler er jo kjempefint. Synes det var greit å se an været jeg. Sannsynligvis blir det ikke særlig varmt, og da er det jo godt med bunad.

Gjest fridalida
Skrevet

Jeg stemmer for bunad! Det er så fint, og i år blir det bruk for varme klær, også.

17. mai er bunadsdag!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...