Gå til innhold

Gå med paraply

Anbefalte innlegg

Gjest bunad og regn
Skrevet

Sønnen min på 7 år skal gå i bunad i morgen. Han har bunadsjakke. Kan jo ikke akkuratt gå med regnjakke utenpå det. Det skal bli regn her. Går det greit å sende med paraply? Hvordan løser andre dette problemet?

Skrevet

Har akkurat bestemt oss for å ta på guttungen vår regnjakke/vindjakke utenpå bunaden. Han har bare vest, og uten jakke kommer han til å fryse seg blå. Så får heller bunadpolitiet komme og ta oss.

Gjest overskyet hos oss
Skrevet

Hvis han skal gå i tog så bruker de fleste regntøy pga paraplyen fort kan stikkes inn i noens øyne..... Hvis ikke tog, så ja, bruk det du vil.

Skrevet

Ungene våre bruker regnjakke utenpå bunaden når det regner.

Gjest LionQueen
Skrevet

Unger takler ikke paraply en slik dag! Da kan du like godt sende han avgårde uten regnbeskyttelse. Skaff deg en klar regnfrakk før neste 17.mai, og i morgen lar du han gå i ei vanlig regnjakke.

Skrevet

Jeg ville nok valgt regnjakke.

Lykke til med våt 17.mai feiring.

Gjest mirakel*2
Skrevet

her blir det regnjakke. Jeg ser ofte at unger har på seg både regnjakke og støvler her når de går i tog.

Gjest togli
Skrevet

Regnjakke er da ikke noe problem! Her er regnjakkene til ungene nyvaska, men det ser heldigvis ut som vi får flott vær med sol i morgen :-)

Gjest mirakel*2
Skrevet

takk for at du minnet meg på regntøyet forresten. Det må i vaskemaskinen!! Søren, det blir en lang kveld/natt

Skrevet

En 7-åring skal slippe å gå med paraply i barnetoget. Ha på ham regnjakke og la ham kose seg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...