janeymor Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Kvelden før kvelden. Lurer på om jeg har tatt meg vann over hodet gitt 5-åringen gleder seg til å kjøre t-bane ned til sentrum, og har fått egen lommebok med lommepenger fra mormor. Lillemor er 4 uker og vil stadig henge i puppen, men roer seg som oftest i vognen. Men hvordan er det å komme seg frem med vogn i byen på en sånn dag? Og hva med ammingen? blir dette mer ork enn moro? (5 åringen får oppleve 17.mai stas uansett på arrangementet på skolen her på ettermiddagen) Vil gjerna ha innspill ja... 0 Siter
nicky Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Tok t-bane 17.mai i fjor og det var skikkelig kaos og trengsel på perrongen på Nasjonalteateret da vi skulle hjem. Kan sikkert være lurt å planlegge hjemreisen litt før alle andre. I år holder vi oss i vår egen bydel selv om jenta vår på 6 helst vil ned i sentrum for å kjøpe stor ballong. 0 Siter
Gemini Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Tok t-bane 17.mai i fjor og det var skikkelig kaos og trengsel på perrongen på Nasjonalteateret da vi skulle hjem. Kan sikkert være lurt å planlegge hjemreisen litt før alle andre. I år holder vi oss i vår egen bydel selv om jenta vår på 6 helst vil ned i sentrum for å kjøpe stor ballong. Skulle akkurat til å foreslå det samme, reis hjem før barnetoget er over. :-) Men en liten tur ned til sentrum blir nok satt pris på. Sikkert bedre å ta banen til Nationalteateret enn andre stasjoner i sentrum. 0 Siter
Gjest fridalida Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Jeg synes du har tatt deg vann over hodet, men det kommer an på hvor du har tenkt å oppholde deg. Reis tidlig ned, gå av på national og gå raskt til rådhusplassen der toget kommer inn. Dere får sett det, og slipper litt av kaoset, i alle fall. De gangene jeg har vært i oslo sentrum, har vi ikek kommet frem på karl johan uten barnevogn en gang, det blir propp fullt. Oversiden av slottsparken er fint, men da ser du ikke mye av toget. Og som sagt allerede, reis hjem senest 1200! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Jeg har bare feiret 17. mai i Oslo 1 gang og det var et mareritt. Og da var jeg barnløs også! Tror du får satse på å ha masse tålmodighet. Regne med å bruke noen timer på å forsere Karl Johan. Og dra igjen så fort dere har mulighet. 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Har tatt T-bane en gang 17. mai og det er min verste opplevelse. Og det var uten barn... 0 Siter
Spøkelset Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Har vært i sentrum av Oslo på 17. mai flere år på rad med både enkeltvogn eller dobbeltlvogn og små barn uten vogn. Det har alltid gått bra. Vi har tatt T-bane til og fra sentrum uten større problemer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.