Gjest mbo Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Hei. Er det noen som vet om man kan ta migrenemedisin når man bruker Cipralex? Medisinen heter Maxalt-smeltetabeletter. 0 Siter
Gjest tussipia Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 du kan gjerne ta maxalt når du bruker cipralex. det har jeg gjort. og det gikk fint. i alle fall for meg. men forhør deg med lege likevel. 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Går helt fint. Har selv gått på maxalt og cipralex. Jeg har også hatt migrene i dag. Håper ikke du har det samme. KLem 0 Siter
Gjest mbo Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Går helt fint. Har selv gått på maxalt og cipralex. Jeg har også hatt migrene i dag. Håper ikke du har det samme. KLem Hei. Jo jeg har migrene i dag, har hatt verre anfallenn dette men nå tar jeg medisinen,det går nok bra. Leste du innlegget jeg skrev til deg? klem. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.