Gjest GA Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Langt å gå, fikk vondt i beinet. ****** i klassen knakk flagget hans, han glemte 17. mai-tuta si i bilen. Ikke hadde han fått russekort av noen heller. Også var det kaldt og duskregnet. På skolen fikk han kjeft av en ukjent dame som trodde han hadde dytta sønnen hennes så han datt, -og det hadde han etter eget utsagn ikke gjort (det stemte at han var uskyldig, ifølge en pappa som så det) Da blei det for mye, han bare grein og grein, så vi dro hjem. Nå går det heldigvis bra, etter x-antall is, medhold fra farmor og bestefar som ble kjempeindignerte og sinte på "kjærringa" som kjefta på godgutten deres, barne-tv og Wallace&Grommit og enda en is. Neste år vil vi ha strålende sol og gladere barn! 0 Siter
puttelull Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Nesten akkurat slik som her, da!;-) Men her var det 3 som tuta... Minstemann tuta og grein fordi han ikke fikk sove (pleier å sove 2-3 timer m dagen enda, han...) Mellom-mor fordi ho var sulten og sliten, men kunne ikke si det, måtte bare skrike, og eldstemann fordi han opplevde noenlunde det samme som din unge... Glæ me te ungene har lagt seg! Og det skjer id ette øyeblikk, faktisk! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Takar liten. Det hørtes ikke ut som noen god 17.mai , nei. Godt han fikk masse is og masse trøst. 0 Siter
frosken Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Bra med noen besteforeldre som kan gi uforbeholdent medhold når verden er umulig! Is smaker forøvrig best innendørs i dag:-) 0 Siter
frosken Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Nesten akkurat slik som her, da!;-) Men her var det 3 som tuta... Minstemann tuta og grein fordi han ikke fikk sove (pleier å sove 2-3 timer m dagen enda, han...) Mellom-mor fordi ho var sulten og sliten, men kunne ikke si det, måtte bare skrike, og eldstemann fordi han opplevde noenlunde det samme som din unge... Glæ me te ungene har lagt seg! Og det skjer id ette øyeblikk, faktisk! Sitter og humrer over innlegget ditt. Håper de er så slitne at de sover rolig gjennom hele natten slik at også mor kan sove ut etter feiringen :-) 0 Siter
Basf Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Vi sier også Hurra for is og Wallice&Grommit! God kveld! 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Trondheim fikk nyyydelig vær i dag! I verandakroken der vi satt var det steikvarm, jeg satt i skjørt og topp med spaghettistropper og svettet! Herlig! Ungene var glade og fornøyde, poden var litt betuttet fordi han ikke hadde fått gassballong, de skulle kjøpe etter toget, men hadde ikke fått tak i - ellers var alt bare fryd og gammen. Is og brus og sodd og sjokolade og mor og far og stemor og tante i skjønn forening. ) 0 Siter
Gjest GA Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Nesten akkurat slik som her, da!;-) Men her var det 3 som tuta... Minstemann tuta og grein fordi han ikke fikk sove (pleier å sove 2-3 timer m dagen enda, han...) Mellom-mor fordi ho var sulten og sliten, men kunne ikke si det, måtte bare skrike, og eldstemann fordi han opplevde noenlunde det samme som din unge... Glæ me te ungene har lagt seg! Og det skjer id ette øyeblikk, faktisk! Ja, nå har freden senket seg. Heldigvis. Lillesøster her hadde en runde under middagen med sutring, for magen hennes ville ikke ha mat, hun ville sitte på sånn pute som storebror, og alle dillet med henne og da ble det jo bare værre. Først når alle lot henne være i fred tødde hun opp og ble blid igjen. Festlig med middag hos farmor med sutrete unger, puh. 0 Siter
puttelull Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Sitter og humrer over innlegget ditt. Håper de er så slitne at de sover rolig gjennom hele natten slik at også mor kan sove ut etter feiringen :-) Tja, si det? Minsten har allerede vært oppe igjen... Begynte plutselig å skrike som en stukket gris, så vi gikk inn til ham.. Vel, man kan si at alt han har spist i dag (brødskiver, sjokoladekaker, muffins, pølser, is osv.) var omdannet til en brun smørje... Han hadde mao. bæsja _dugelig_! Skjønner ikke at han har klart å få ut den "tingen" en gang, jeg! Stakkars nusket! Vi skifta på'n, ga n litt vann, og så la vi 'n. No skal mor straks i fjøset, og så skal ho sove. Heldigvis er det jobb imorgen, slik at det går an å få "slappet av" (!?!?) litt... ;-) Neida, men noen ganger er det _veldig_ godt å komme seg ut av hjemmet, ja! Vel og merke _uten_ unger! Selv om jeg vasser i andres unger fra 8.30-16 (jobber litt på sfo også, for tida...). Men i helgene går det bra! *herregud! Det høres jo ut som at jeg direkte misliker mine egne unger! Det gjør jeg _absolutt ikke_! Men vi er litt slitne etter denne fordømte lamminga... Er opp minst 2 ganger om natta! Det er jo 300 sauer som skal lamme, så.. Men jeg ELSKER alle mine 3 nydelige unger! Og det forteller jeg dem alle 3 hver dag!* 0 Siter
frosken Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Tja, si det? Minsten har allerede vært oppe igjen... Begynte plutselig å skrike som en stukket gris, så vi gikk inn til ham.. Vel, man kan si at alt han har spist i dag (brødskiver, sjokoladekaker, muffins, pølser, is osv.) var omdannet til en brun smørje... Han hadde mao. bæsja _dugelig_! Skjønner ikke at han har klart å få ut den "tingen" en gang, jeg! Stakkars nusket! Vi skifta på'n, ga n litt vann, og så la vi 'n. No skal mor straks i fjøset, og så skal ho sove. Heldigvis er det jobb imorgen, slik at det går an å få "slappet av" (!?!?) litt... ;-) Neida, men noen ganger er det _veldig_ godt å komme seg ut av hjemmet, ja! Vel og merke _uten_ unger! Selv om jeg vasser i andres unger fra 8.30-16 (jobber litt på sfo også, for tida...). Men i helgene går det bra! *herregud! Det høres jo ut som at jeg direkte misliker mine egne unger! Det gjør jeg _absolutt ikke_! Men vi er litt slitne etter denne fordømte lamminga... Er opp minst 2 ganger om natta! Det er jo 300 sauer som skal lamme, så.. Men jeg ELSKER alle mine 3 nydelige unger! Og det forteller jeg dem alle 3 hver dag!* Du har min fulle sympati! I fjor vår hjalp jeg litt til med å sjekke sauer om natten (men løp fort etter hjelp dersom det så ut som om noe var på gang...*s*) , og kombinasjonen lamming og unger som ikke har tenkt å sove leeeeenge må være ganske slitsom! 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Huff! Stakkars gutt!! PS: Jeg kan sende han noen russekort:) Min hanka inn over 100 stk.. hehe Fra spøk til alvor.. Det er litt synd at sånt skjer på 17. mai.. Den mora skulle du tatt og gitt inn!! 0 Siter
Gjest GA Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Huff! Stakkars gutt!! PS: Jeg kan sende han noen russekort:) Min hanka inn over 100 stk.. hehe Fra spøk til alvor.. Det er litt synd at sånt skjer på 17. mai.. Den mora skulle du tatt og gitt inn!! Desverre var jeg ikke der da det hendte, så jeg aner ikke hva som foregikk. Men han var skikkelig lei seg. Den andre mammaen blei jo sikkert bare redd og sint da ungen hennes datt ned og slo seg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.