org Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 I dag sto vi opp ca kl 8.15, laget en helt vanlig frokost, og hoppet i dusjen mens ungene spiste. De fikk tidsfrist: 20 minutter - da slås tv'en av, og dere må være ferdige. Pyntet oss selv og barna, før vi dro til sentrum. Var der ca kl 10.40. Gikk i toget, eller sprang litt imellom for å ta fin film. Veldig koselig, mor og far hånd i hånd alle stikkveier som fantes, for å kapre toget. Etter toget (ingen gnagsår, men litt slitne bein), kjørte vi til nærmeste bensinstasjon, der vi kjøpte pølse og brød og brus, før vi kjørte til skolen. Vi kjøpte kake og is der, før ungene var med på noen leker. Så dro vi hjem. Fikk besøk av barnas venner og deres mor. Grillet kylling og pølser m/ tilbehør. Popcorn og gele til dessert. Barna lekte seg, vi voksne pratet og koset oss. Etter barne-tv dro de hjem, og barna spiser nå kveldsmat. Så - det var dagen i dag. Sol og skyfri himmel her, til en forandring! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/230877-hva-har-du-gjort-i-dag/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mom33 Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 I går kveld ble begge ungene syke, så jeg var forberedt på hjemmefeiring. I dag tidlig var lillesøster ganske greit frisk tross ei noe slitsom natt, så hun ble med fadderne sine på barnetoget. Her starter ikke toget før kl. 12.00, så vi hadde veldig god tid. Når lillesøster var vel pyntet og sendt avgårde, koste vi her hjemme oss med is og film. Når lillesøster kom hjem, var storesøster og jeg også pyntet, og da reiste vi alle på middag hos ei venninne av meg. Kom hjem til barne-tv, gode og mette. Nå er kveldsmaten spist, alle medisiner tatt og småsnuppene ligger pent i sengene sine. En helt grei dag, uten de helt store høydepunktene for storesøster. Lillesøster var veldig fornøyd! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/230877-hva-har-du-gjort-i-dag/#findComment-1750849 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eljo Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Vi stod opp kl 7, spiste frokost, hadde god tid ti toget (barnehagen er bare med på halve toget, så vi skulle ikke møte før 1130). Småregn og kaldt, og lite sang og musikk... Så dro vi til skolen til broren min og familien, der guttungen vant en flott (not) batteridreven båt som tar inn vann ;-) og så var det kyllingmiddag hos mor og is og vannbakkels og barnetv og wallace'n grommit, og nå sitter'n i badekaret og prøver den nye båten. Kald og våt dag, og ikke mange hurra for 17.mai-rop eller gode gamle sanger å høre, men han ble nå full av godsaker i hvertfall. Sånn ble dagen vår. I "gamle dager" var det korps fra morgen til kveld, og litt annen stil på feiringen, med tog på Skaugum, masse korpsmusikk, masse folk og leker, og alltid sol og varmt. Det var andre tider det! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/230877-hva-har-du-gjort-i-dag/#findComment-1750865 Del på andre sider Flere delingsvalg…
emin Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Vi stod opp like før kl.10. Stelte oss og kledde på oss, spiste litt og kjørte til byen rundt kl. 11. Oppdaga fordelen med å ha privat parkeringsplass i byen. ;o) Fikk med oss barnehagetoget, drakk kaffe og spiste is før vi kjørte til bestesvigers rett før kl.12. Drakk kaffe der, kjørte en tur til mamma og drakk kaffe der, kjørte en tur til et vennepar og hilste på før vi dro hjem og laget middag. Etter middag slappet vi av med film før snuppa ble lagt og vi foreldre kunne slappe enda mer av. *s* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/230877-hva-har-du-gjort-i-dag/#findComment-1750951 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariamamma Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Vi sto opp kl.07 til grrrrrrrregnvær. Typisk etter 2 uker med strålende sol og 20 grader. kl.0815 bar det av sted til hennes kommende skole. Der hadde jommen meg toget begynnt å gå før de skulle ifølg. programmet, så vi løp etter.Ble ikke mye stemning for korpset marsjerte i et tempo som var lite egnet for barn og vi hørte knapt at de spillte for vi ble hengende etter. Men det var ihvertfall tog, da. Og vi ble mange etterhvert. Så dro vi til besteforeldrene hennes, der deler av familien min var samlet. Hadde tenkt å dra tilbake til skolen for å være med på leker osv, men pga regn og blest sto vi over og dro hjem for å hvile litt til neste økt. På ettermiddagen var vi i selskap hos mannen min sin familie. Hadde tenkt å bli en stund for så å dra på ballplassen her, hvor det skulle være stort arrangement. men vi droppet også dette, for der var det visst nærmest avlyst pga været og så og si ingen unger. Vel hjemme ca. 2145! Jenta vår sovnet mens hun sang Ja vi elsker på sin vidunderlige måte. En koselig 17.mai, men ble ikke helt som planlagt. Neste år skal min kommende 1.klassing gå i barnetoget i byen og da blir det nok mer "hæla i taket" tenker jeg ;o) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/230877-hva-har-du-gjort-i-dag/#findComment-1751341 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.