DarkPink Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Spør ikke meg!!! Så vidt jeg vet har hun aldri sett oss når vi har sex. Kanskje hun syntes det ble litt vagt i boka. Det var snakk om at det het å ha sex, og så var det etterpå et bilde av mamma'n og pappa'n under ei dyne. Kanskje hun ville vite mer? Ja.. men jeg ville trodd det var mer naturlig aa spoerre "hvordan har man sex", enn hvordan har du og pappa sex. Men naa pirker jeg! Synes bare det er interessant hvordan de smaa tenker. Skal jo bli barnepsykolog... =) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/230919-woops/page/2/#findComment-1757448 Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 Ja.. men jeg ville trodd det var mer naturlig aa spoerre "hvordan har man sex", enn hvordan har du og pappa sex. Men naa pirker jeg! Synes bare det er interessant hvordan de smaa tenker. Skal jo bli barnepsykolog... =) Spennende felt barnepsykologi, ja! Jeg tror hun spurte om oss spesifikt fordi hun vet hvordan barna blir til. Hun vet at pappa'n putter tissen inn i tissen til mamma'n og at det kommer pappafrø som møter mammaegget. Ett pappafrø kommer inn i mammaegget og så blir det en liten baby som vokser så magen blir kjempestor. Og så kommer babyen ut enten gjennom tissen eller ut av magen. (Godt informerte jenter ) Når hun spurte spesifikt tror jeg det var for å få bekreftet at vi gjorde det slik det sto om i boka. Der var det et bilde av en mamma og en pappa som lå under ei dyne. Tegningen ga inntrykk av at det var bevegelse. Det holdt (heldigvis) med å si at vi gjorde det slik det sto i boka. Men i forgårs kom oppfølgeren; Hun snakket om at kanskje vi skulle ha flere babyer. Da sa jeg at det skulle vi ikke. Vi hadde jo 3 flotte barn nå, og det var nok. "Jammen, hva hvis du og pappa gjør sex da?" spurte hun. "Da får vi jo en baby til da!" Jeg rodde meg unna - følte vel ikke helt at hun var moden for prevensjonssnakk enda... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/230919-woops/page/2/#findComment-1757531 Del på andre sider Flere delingsvalg…
DarkPink Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Spennende felt barnepsykologi, ja! Jeg tror hun spurte om oss spesifikt fordi hun vet hvordan barna blir til. Hun vet at pappa'n putter tissen inn i tissen til mamma'n og at det kommer pappafrø som møter mammaegget. Ett pappafrø kommer inn i mammaegget og så blir det en liten baby som vokser så magen blir kjempestor. Og så kommer babyen ut enten gjennom tissen eller ut av magen. (Godt informerte jenter ) Når hun spurte spesifikt tror jeg det var for å få bekreftet at vi gjorde det slik det sto om i boka. Der var det et bilde av en mamma og en pappa som lå under ei dyne. Tegningen ga inntrykk av at det var bevegelse. Det holdt (heldigvis) med å si at vi gjorde det slik det sto i boka. Men i forgårs kom oppfølgeren; Hun snakket om at kanskje vi skulle ha flere babyer. Da sa jeg at det skulle vi ikke. Vi hadde jo 3 flotte barn nå, og det var nok. "Jammen, hva hvis du og pappa gjør sex da?" spurte hun. "Da får vi jo en baby til da!" Jeg rodde meg unna - følte vel ikke helt at hun var moden for prevensjonssnakk enda... Hehe. Jeg gleder meg til jeg far smaatroll som stiller sliker spoersmael. Selv om det sikkert kan vaere litt pinlig til tider. Mamm fortalte meg at en gang jeg var rundt 4 la jeg meg ned paa gulvet paa rema 1000 og HYYYLTE fordi jeg ikke fikk "namnam" som stod ved kassen. (Kondomer altsaa). "Jeg vil ha namnam med jordbaersmaaaaak!" Stakkars. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/230919-woops/page/2/#findComment-1759348 Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2006 Hehe. Jeg gleder meg til jeg far smaatroll som stiller sliker spoersmael. Selv om det sikkert kan vaere litt pinlig til tider. Mamm fortalte meg at en gang jeg var rundt 4 la jeg meg ned paa gulvet paa rema 1000 og HYYYLTE fordi jeg ikke fikk "namnam" som stod ved kassen. (Kondomer altsaa). "Jeg vil ha namnam med jordbaersmaaaaak!" Stakkars. He, he!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/230919-woops/page/2/#findComment-1759484 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.