Gå til innhold

Vaske håret hver dag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jenta vår bader i snitt 2 ganger pr. uke og vasker da også håret. Bruker No mor tears shampo (Natusan).

Hun vasker seg jo hver dag og liker godt å få føttene sine vasket om kvelden. DET trengs ;o) og gjør veldig godt.

Har aldri badet henne hver dag vi. Selv ikke som baby. Nå er hun snart 5 1/2.

Som regel bader hun ca. 2 ganger i uken, men nå som sommeren kommer blir hun gjerne skitnere i barnehagen, og trenger nesten å bade hver dag.

Siden hun har langt og ganske tykt hår, bruker jeg min egen shampoo og balsam på henne. Det gidder jeg ikke å gjøre hver dag, så nå har vi kjøpt dusjhette til bruk når hun bader og ikke skal vaske håret.

Annonse

Gjest darkside

Bruker forskjellige allergivennlige shampoer fra apoteket. Tror den siste vi kjøpte var av merke Aco. Vi vasker ikke håret hver eneste dag hele året, men i perioder på vår / sommer / høst blir det hårvask så godt som hver dag for å få vekk alle uhumskhetene de har samlet opp i løpet av barnehagedagen.

Når det er sommer og mye støv og sand i løpet av dagen, dusjen jenta vår på 6 år hver dag og da vasker vi også håret. Vi bruker da barneshampo.

Eller si året dusjer hun 2 ganger i uka og vakser håret da også. Ellers vaskes hun hver kveld utenom, før sengetiden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...