Gå til innhold

Første barnetrygd?

Anbefalte innlegg

Gjest gulrota
Skrevet

Når kommer første barentrygd egentlig?

Fødte for en tid tilbake, men skjønner at det tar litt tid før den kommer, men når...??

Gjest comer
Skrevet

Eh, dumt spørsmål sikkert, men du har sendt søknad til trygdekontoret?

Ellers skal du vel få den måneden etter barnet ble født, mener jeg og huske.

Mange hilsener fra

Gjest linnea27
Skrevet

Eh, dumt spørsmål sikkert, men du har sendt søknad til trygdekontoret?

Ellers skal du vel få den måneden etter barnet ble født, mener jeg og huske.

Mange hilsener fra

den kommer helt i slutten av mnd etter du har født:)

Novemberbarn1365380381
Skrevet

Hei.

Jeg fikk barn i begynnelsen av mars og får første barnetrygden nå i slutten av mai. Det er visst utbetaling i slutten av måneden.

Skrevet

Du trenger ikke å søke sånn som comer prøver å antyde, men jeg ville kanskje ringt og hørt hvis du ikke får noe i slutten av mai nå. Det er en av de siste dagene som er utbetaling av barnetrygd. Jeg fikk ca halvannen mnd etter hun ble født, og fikk etterbetalt for den første mnd også.

Skrevet

Jeg fødte i november og fikk første utbetaling i januar, da for 2 mnd. Helt vanlig at den kommer 2 mnd. etter fødsel.

Skrevet

Jeg tok visst litt feil, jeg trodde man fikk barnetrygd for den måneden barnet ble født også. Da fikk jeg nok ikke første barnetrygden før etter ca 2,5 mnd, for jeg husker at jeg fikk to på en gang.

Skrevet

Jeg fødte i september, og fikk ikke barnetrygd før i slutten av januar.

Men jeg tror ikke alle kommuner/bydeler er like treige som min heldigvis :-)

Gjest gulrota
Skrevet

Hei.

Jeg fikk barn i begynnelsen av mars og får første barnetrygden nå i slutten av mai. Det er visst utbetaling i slutten av måneden.

Ja, jeg fikk brev fra trygdekontoret om at jeg får første utbetataling nå i mai, siden jeg fødte i mars.

Så da ordnet det seg også...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...