Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei

var i dag og veide min sønn p 14 dager. sorgen var stor han har ikke lagt på seg noe etter hjemkomst fra føden, tiltross for at vi har ammet og ammet og han har tisset og bæsjet i hauger!! Nå ble vi rådet til å legge til puppen enda oftere. Han er rolig på formidagen, sover en god morgen dupp. De siste to netter sovet i 5 timer og så krevd mat og sovet en til to timer. Har strevet endel med luft på ettermiddagen og vært litt urolig da.

Vil ikke begynne med tillegg enda, så jeg håper noen har tips, råd og erfaringer å dele om dette emnet til meg!-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/230992-amming-og-vekt%C3%B8kning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med den lille! Han høres jo fornøyd ut, og spise- og sovemønsteret høres normalt ut. Men hvis han ikke har lagt på seg i det hele tatt på 14 dager, er det nok lurt at du prøver å øke melkemengden din. I tillegg til å amme ofte, er det viktig at du spiser og drikker nok, og at du hviler nok. Prøv også å drikke amme-te, det kan bedre produksjonen litt. Lykke til!

Gratulerer med den lille! Han høres jo fornøyd ut, og spise- og sovemønsteret høres normalt ut. Men hvis han ikke har lagt på seg i det hele tatt på 14 dager, er det nok lurt at du prøver å øke melkemengden din. I tillegg til å amme ofte, er det viktig at du spiser og drikker nok, og at du hviler nok. Prøv også å drikke amme-te, det kan bedre produksjonen litt. Lykke til!

Joda, vi ligger ofte på puppen, og mor nyter ammete. Kjøpte flasker og tillegg i dag for å ha som reserver i helga, men puppen kommer først! Gullungen har spist, sovet og fylt bleier i dag også. Er spente på ny veiing på mandag!-)

Joda, vi ligger ofte på puppen, og mor nyter ammete. Kjøpte flasker og tillegg i dag for å ha som reserver i helga, men puppen kommer først! Gullungen har spist, sovet og fylt bleier i dag også. Er spente på ny veiing på mandag!-)

Håper det går bra på veiingen! Jeg vil gjerne høre hvordan det gikk!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...