Gå til innhold

5 år og neseblod

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gutten min blør litt neseblod stadig vekk, han har nok litt ømfintlige slimhinner. Særlig hvis han er forkjøla el.l. blør han lett.

Mannen min blør også neseblod lett, så han har vel arvet det, i forb. med allergi er slimhinnene også irriterte, og blør ofte.

-hvis det bare var litt blod, hadde jeg ikke vært bekymret, men hvis det er mengder, ofte, og det er vanskelig å stoppe, hadde jeg bedt om en legesjekk, og evt behandlet det (de brenner av de ytterste blodårene inni nesa)

Gjest blir litt bekymret

Gutten min blør litt neseblod stadig vekk, han har nok litt ømfintlige slimhinner. Særlig hvis han er forkjøla el.l. blør han lett.

Mannen min blør også neseblod lett, så han har vel arvet det, i forb. med allergi er slimhinnene også irriterte, og blør ofte.

-hvis det bare var litt blod, hadde jeg ikke vært bekymret, men hvis det er mengder, ofte, og det er vanskelig å stoppe, hadde jeg bedt om en legesjekk, og evt behandlet det (de brenner av de ytterste blodårene inni nesa)

Nei det var ikke så mye og stoppet av seg selv. Det er første gang han har hatt det, han lå bare og hørte på musikk så kom det plutselig.

Han har hatt lite søvn de siste ukene, vært sent i seng og opp tidlig så vet ikke om det har noen betydning.

Takk for tilbakemelding. Har ikke vært borte i det før så ble litt bekymret.

Annonse

Gjest blir litt bekymret

Jenta mi som nettopp fylte seks år begynte for ca ett år siden å blø neseblod ganske ofte. Det skal veldig lite til før hun blør og er hun forkjøla skjer det enda oftere. Hun er ellers frisk og rask.

Har dere vært til legen med henne? Jeg lurer litt på det, men det er kanskje ikke så mye legen kan gjøre heller?

Gjest togli

Har dere vært til legen med henne? Jeg lurer litt på det, men det er kanskje ikke så mye legen kan gjøre heller?

Nei, jeg var bekymra i starten, men valgte å se det an. Nå vet jeg at dette bare er typisk for henne... Noen ganger har jeg tenkt at jeg skulle ta henne med til legen for å "brenne" blodåren som skaper problemet, men siden neseblødningene går litt i rykk og napp går det over før jeg koMmer så langt ;-)

Gjest blir litt bekymret

Nei, jeg var bekymra i starten, men valgte å se det an. Nå vet jeg at dette bare er typisk for henne... Noen ganger har jeg tenkt at jeg skulle ta henne med til legen for å "brenne" blodåren som skaper problemet, men siden neseblødningene går litt i rykk og napp går det over før jeg koMmer så langt ;-)

Betryggende å høre andre i samme situasjon. Får se det ann om det blir noe mer ut av det. Takk for at du svarte:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...