Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi skal være på ferie i Oslo i 5 dager. Vi er der uten bil, men skal bo i sentrum.

Er det noen som har tips til morsomme aktiviteter? ( skal se på slottet, kjøre undergrunn og besøke sinnataggen).

Er det noe annet som er verd å se i oslo, og som er morsomt for barn å være med på?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/231012-til-oslo-med-sm%C3%A5-barn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest et tips fra meg

Teknisk Museum

Naturhistorisk Museum (eller hva det heter, på Tøyen)

Frognerparken

Leikebutikker

Fontener i sentrum som kan plaskes i (tror gutten min bada i alle sammen sommeren han var 3 år og var på Oslobesøk hos tanta si)

Kjøre trikk og t-bane.

Fontener i sentrum som kan plaskes i

obs! Vannet i fontenene renses ikke og anbefales ikke som badevann!

Annonse

Gjest Elextra

Finnes det noe badeland eller basseng som egner seg for små barn i hovedstaden?

Frogerbadet (som altså er utendørs)! Der har de et kjempefint badebasseng for babyer/småbarn, i ene enden er det knapt 10 cm. dypt. De har også et større basseng for større barn, i tillegg til vanlig stort basseng og dessuten stupetårn. Alltid mye barn og liv (til tider for mye). Anbefales.

Gjest LOTUS78

I Storgaten.

"Park" er litt misvisende, det er i 4.etasje (tror jeg) i en vanlig bygård.

Det var det jeg også mente at jeg hadde sett på tv. Jeg har hatt lyst til å reise dit, men glemmer at det eksisterer. Så neste gang jeg er i Oslo, skal jeg dra dit.

Annonse

Gjest ikke noe by for barn

Tror ikke jeg ville tatt små barn med til sentrum av Oslo. Der er tiggere, horer, horekunder og narkomane overalt. Desssuten bør du være obs på at de ikke stikker seg på sprøyter som ligger slengt både her og der.

Jeg ville heller tatt meg en tur til Stokholm om jeg var dere.

Gjest Elextra

Tror ikke jeg ville tatt små barn med til sentrum av Oslo. Der er tiggere, horer, horekunder og narkomane overalt. Desssuten bør du være obs på at de ikke stikker seg på sprøyter som ligger slengt både her og der.

For noe tull, Oslo er en topp by for småbarnsfamilier :-).

Rusk finnes, men det finnes også i Stockholm og andre byer.

mariaflyfly

*himle*

Gjest ikke noe by for barn

*himle*

Ikke vet jeg hvor du bor. Selv bor jeg i utkanten av Oslo. Jeg drar aldri med meg barn til sentrum i såfall. Barn har rett og slett ikke noe der å gjøre slik som byen har blitt. Det er det minst barnevennlige stedet du kan finne.

mariaflyfly

Ikke vet jeg hvor du bor. Selv bor jeg i utkanten av Oslo. Jeg drar aldri med meg barn til sentrum i såfall. Barn har rett og slett ikke noe der å gjøre slik som byen har blitt. Det er det minst barnevennlige stedet du kan finne.

Jeg bor også i Oslo og kjenner meg ikke helt igjen i den beskrivelsen du kommer med.

Gjest KariKruskakli

*LOL*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...