Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 145
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• snø

19

• April

2

• rao

1

• brilleslangen

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest ska.mam3

GRATULERER såååå masse med den vesle prinsen.Så heldige dere er.

Tenk,så var det endeligt deres tur..Kan føle gleden deres gjennom meldingen din at- tross den lange ventetiden var det nettopp dette barne dere ventet på.Kom til å tenke på noen linjer vi fikk på et kort da vi fikk vesle jenta vår.Deler de med deg og ønsker dere alt godt videre.

"En egen ny,liten personlighet har vi fått,og det var så selvfølgelig at det akkurat var du som skulle komme til oss.Det kunne ikke vært noen annen.

Når jeg ser på deg fylles jeg med takknemlighet så stor at det truer med å sprenge hjerte mitt.Jeg elsker deg alt før jeg kjenner deg.Sammen med storesøster betyr dere alt for meg.

At jeg igjen skal få være mamma til et nytt perfekt lite menneske sammen med han jeg elsker,DET er det største jeg kan oppleve i mitt liv."

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/231047-jaa/page/4/#findComment-1752908
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...