Gå til innhold

Forslag til inneaktiviteter

Anbefalte innlegg

i forbindelse med en 6 - årsbursdag i morra mottas med takk. Jeg hadde håpet på oppholdsvær, å tenkte vi kunne ha en slags form for aktivitets løype ute. Men nå ser det ut som det blir det drittværet. Det betyr at vi må ha en reserveplan i forhold til hva vi kan gjør inne av leker med 12 gutter og jenter.

Holder pusten i spenning med tanke på alle forslagene jeg sikkert får...

på forhånd takk

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/231069-forslag-til-inneaktiviteter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest pekka

Mime sang, eller forskjellige dyr. Stol leken, dans -når musikken blir stoppet må alle stå stive eller er de ute av leken. Døde elefanter -man må hele tida ligge helt urørlig, ellers er man ute av leken. veldig grei lek å ha dersom lydnivået blir for stort :)

Ellers kan jeg fortelle at ungene i min datters bursdag storkoste seg og lo da jeg viste dem filmen jeg hadde tatt opp underveis med videokamera :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...