Gå til innhold

Bra musikk-investering:)

Anbefalte innlegg

Gjest MinimizeMe

I dag kjøpte jeg den nye cd´en til Shakira. Med hjelp av den fikk jeg faktisk lagt sammen en hel haug med klær som har ligget nyvasket i to dager og ventet på skapet! Fikk også ryddet litt og vasket opp, så nå ser det LITT bedre ut her:)

Latinomusikk får visst sving på både hofter og det ene med det andre!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/231077-bra-musikk-investering/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest MinimizeMe

Que bueno, chica! Jeg har også lyttet til latinomusikk idag. Mens jeg har kjørt rundt på måfå for å stagge den verste frykten.

Hjalp det da? Jeg håper det, Men jeg tror jeg skulle bli trafikkfarlig hvis jeg hadde den på i bilen. Hadde ikke klart å la være å danse bakom rattet;)

bugge -jenta

Que bueno, chica! Jeg har også lyttet til latinomusikk idag. Mens jeg har kjørt rundt på måfå for å stagge den verste frykten.

Dans den av deg. Jeg ser helt corny ut her inne på stua til tider. Holder de reneste show og gir alt til jeg segner om. Det er virkelig bra mot angst, eller for å få opp humøret. I det siste har jeg hørt på Mad, Beat it, Thriller osv Samleplate kjøpt til poden. Bringer nostalgiske minner til meg som hadde min glanstid med striper og puddelpermanenthår.

Dere skulle sett meg svinge meg til Mad:o) Jeg kjenner jeg må ut på byen og danse snart.

Jeg ser deg for meg i ånden, Minimize Me, og retter tommelen opp og smiler bredt.

Annonse

Gjest MinimizeMe

Dans den av deg. Jeg ser helt corny ut her inne på stua til tider. Holder de reneste show og gir alt til jeg segner om. Det er virkelig bra mot angst, eller for å få opp humøret. I det siste har jeg hørt på Mad, Beat it, Thriller osv Samleplate kjøpt til poden. Bringer nostalgiske minner til meg som hadde min glanstid med striper og puddelpermanenthår.

Dere skulle sett meg svinge meg til Mad:o) Jeg kjenner jeg må ut på byen og danse snart.

Jeg ser deg for meg i ånden, Minimize Me, og retter tommelen opp og smiler bredt.

:-D Godt det ikke bare er meg! Ser for meg deg også, bugge. MED puddelhår! Hihi;)

bugge -jenta

:-D Godt det ikke bare er meg! Ser for meg deg også, bugge. MED puddelhår! Hihi;)

Ja, det var ei kort periode. Jeg var på stadig leit for å finne meg sjæl den perioden. Identitetskrise deluxe. Så ble jeg litt rebell, med svarte klær, og knallrødt hår, svart hår, grønnlig hår, you name it, og jeg har vært borti det meste. Det grønnlige håret var et resultat av en helbleking som gikk galt. Vi gjorde slikt hjemme den tiden, og jeg fikk den store skjelven mellom orange og gult, og skylte ut hele greia. Det ble så grusomt, så en hel haug med frisører prøvde å få det brunt igjen, via rødt. Det ble etterhvert brun/grønnlig. Ojojoj.

Hjalp det da? Jeg håper det, Men jeg tror jeg skulle bli trafikkfarlig hvis jeg hadde den på i bilen. Hadde ikke klart å la være å danse bakom rattet;)

Det går fint an å danse bak rattet! Vi kvinner bruker begge hjernehalvdeler og klarer fint å både danse og kjøre bil samtidig. No problem!

Annonse

bugge -jenta

Det går fint an å danse bak rattet! Vi kvinner bruker begge hjernehalvdeler og klarer fint å både danse og kjøre bil samtidig. No problem!

Jeg danser, kjører bil, synger, og titter i ny on ne i speilet for å se om jeg ser tøff ut i solbrillene mine. Vi klarer _veldig_ mange ting på en gang:o)

Gjest MinimizeMe

Ja, det var ei kort periode. Jeg var på stadig leit for å finne meg sjæl den perioden. Identitetskrise deluxe. Så ble jeg litt rebell, med svarte klær, og knallrødt hår, svart hår, grønnlig hår, you name it, og jeg har vært borti det meste. Det grønnlige håret var et resultat av en helbleking som gikk galt. Vi gjorde slikt hjemme den tiden, og jeg fikk den store skjelven mellom orange og gult, og skylte ut hele greia. Det ble så grusomt, så en hel haug med frisører prøvde å få det brunt igjen, via rødt. Det ble etterhvert brun/grønnlig. Ojojoj.

Hohoho:-D

Det er ikke så dumt å styre unna hjemmefarging, da altså:)

God helg!

Gjest MinimizeMe

Det er jo sant. Jeg har sikkert bare ikke øvd nok;) Har ikke bil selv heller, så det blir sjelden jeg kjører. Danse på bussen vet jeg ikke om jeg skal begynne med. Det er kanksje ikke det smarteste for en som hater oppmerksomhet;-p

God helg forresten! (kjør forsiktig...;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...