ringerikskringla Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 jeg hadde betennelse i armen for noen år siden og det var jæ.... vondt.den gangen fikk jeg kortisonsprøyte men det ble bare enda verre fordi legen satte sprøyta feil. nå har jeg gått slik lenge og må bare krype til korset og dra til lege i dag.det verker natt og dag. er det noen av dere som har tatt kortisonsprøyte hvor det har virket.. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Jeg fikk kortisonsprøyte da jeg hadde betennelse i hoften. Dette var en betennelse jeg pådro meg i forbindelse med bekkenløsning, og den hadde sittet i et års tid før den plutselig ble verre og jeg gikk til lege. Fikk to sprøyter med en ukes mellomrom. Det hjalp helt utrolig. Men jeg er jo blitt frarådet å bruke kortison "for mye", men jeg har bare tatt det denne/disse gangene. Mot en annen senere betennelse fikk jeg medikamentet Voltaren, det hjalp det også. Det skal man visst også være forsiktig med... 0 Siter
Lurveline Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Jeg har nylig tatt kortisonsprøyte pga betennelse under hælen og den virker. Kjenner litt vondt en sjelden gang om jeg har gått/stått veldig mye. 0 Siter
PieLill Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Er du skeptisk til sprøyte finnes det jo tabletter og fysioterapi. mvh 0 Siter
Gjest Vondt å ha det vondt Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Ta deg en tur til en fysioterapeut, eller aller helst en god masør. Hjelper for meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.