Gå til innhold

Jente 6 år - bursdagsgave. Hjelp!

Anbefalte innlegg

Gjest For et strev for tiden

Hva ønsker disse seg? Jeg har superdårlig tid og jeg vet at hvis jeg skal gå og se i butikkene kan jeg gå i et par timer fordi jeg ikke klarer å finne noe. Jeg er guttemamma og aner ikke hva en 6 år gammel jente vil ha. Kan noen av dere hjelpe meg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/231140-jente-6-%C3%A5r-bursdagsgave-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jentelego - finnes i mange prisklasser.

Spill - prinsessekort f.eks.

Barbiebarn.

Bok, f.eks. Kari Grossmann sin ABC-bok

Hårspenner, smykker, såper o.l.

Perler/smykkesett.

Sykkelhansker eller stæsj til sykkelen (sånn å ha på hjulet f.eks.)

Lupe til innsekter

Puslespill

Såpeboble ting, Newton eller andre sånne eksperimentpakker, Lego, puzzlespill, scrabble for barn eller andre spill, bøker, bøker, bøker, musikk, tegne og malesaker, kinobilletter, lette sommerklær og ellers alt annet som 6 åringer liker uansett om de er gutter eller jenter. Mine jenter bryr seg ikke om ting er gutte ting eller jenteting.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...