Gjest For et strev for tiden Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Hva ønsker disse seg? Jeg har superdårlig tid og jeg vet at hvis jeg skal gå og se i butikkene kan jeg gå i et par timer fordi jeg ikke klarer å finne noe. Jeg er guttemamma og aner ikke hva en 6 år gammel jente vil ha. Kan noen av dere hjelpe meg? 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Hoppetau, et puslespill, en bok, minnebok. 0 Siter
bb71 Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Jentelego - finnes i mange prisklasser. Spill - prinsessekort f.eks. Barbiebarn. Bok, f.eks. Kari Grossmann sin ABC-bok Hårspenner, smykker, såper o.l. Perler/smykkesett. Sykkelhansker eller stæsj til sykkelen (sånn å ha på hjulet f.eks.) Lupe til innsekter Puslespill 0 Siter
Gjest prust Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Jeg kjøpte en fin Snoopy-caps som gutten min skal gi til ei jente i klassen (7 år) i bursdagen hennes i morgen. 0 Siter
Velouria Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Såpeboble ting, Newton eller andre sånne eksperimentpakker, Lego, puzzlespill, scrabble for barn eller andre spill, bøker, bøker, bøker, musikk, tegne og malesaker, kinobilletter, lette sommerklær og ellers alt annet som 6 åringer liker uansett om de er gutter eller jenter. Mine jenter bryr seg ikke om ting er gutte ting eller jenteting. 0 Siter
org Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Hårspenner/ strikk, klistremerker, penn med navnet på, ballonger, tusjer, bøker (prinsesser er toppers), penger, t-skjorte etc. 0 Siter
Gjest sfo arbeider Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 I disse utetider så vil jeg foreslå hoppetau,slengtau,kritt,klinkekuler. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.