hunnybunny Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Hei! Jeg fjerna hormonspiralen den 11. mai, og fikk mensen to dager etter det. Den var da kraftig, men vanlig (som før spiralen) og varte fram til søndag morgen. Deretter blødde jeg ikke noe særlig mer før det kom ganske mye blod etter samleie tirsdag kveld. Noe mer blødning ble det ikke onsdag. Men så våkna jeg klokka fem i dag morges, og trodde faktisk at jeg hadde tissa i senga, men merka fort at jeg blødde MASSE!!! Ble ganske forskrekka, da det jo nå er over ei uke siden jeg fikk mensen. Har ikke blødd noe særlig i dag, bare bittelitte grann. Blødde altså normalt i litt over to dager, etter det har det bare kommet en god del blod på èn gang, for så å ikke blø mer. Dette har nå skjedd to-tre ganger. Må til slutt få med det at jeg gikk rett over på minipillen etter at spiralen ble fjerna. Ikke det at det sikkert har noen betydning men... Håper noen av dere kanskje kan dele deres erfaringer med om dette høres normalt ut etter at man har fått fjerna hormonspiralen!! Mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/231183-mens-etter-fjerna-hormonspiral/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.